برگزاري آئين تجليل از آزادگان ناجا در سراسر کشور / آزادگان با پايمردي دشمن را به زانو درآوردند

معاون نيروي انساني ناجا با بيان اينکه آئين تکريم و تجليل از آزادگان ناجا در تمامي استان ها در حال برگزاري است گفت: آزادگان با پايمردي، دشمن را به زانو درآوردند.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” زارعي” در آئين تجليل از آزادگان ناجا با بيان اينکه امروز در خدمت جمعي از عزيزان آزاده هشت سال دوران دفاع مقدس هستيم اظهار کرد: مراسم و آئين تجليل از آزادگان در راستاي اجراي تدابير و تاکيدات فرمانده ناجا برگزار شد.

وي با اشاره به اينکه، در تمامي استان ها اين آئين برگزار شد، افزود: اگرچه معتقديم حق و شايستگي آزادگان بيش از اين است؛ وجود عزيزان آزاده را در سازمان و مجموعه نيروي انتظامي مايه فخر خود مي دانيم و تقدير از آزادگان وظيفه ماست.

معاون نيروي انساني ناجا بيان کرد: مجموع آزادگان ناجا دو هزار و 93 نفر است که 67 نفر از اين عزيزان پس از آزادي از اسارت به رحمت ايزدي پيوستند .

وي يادآور شد: هزار و 789 نفر از آزادگان مربوط به ژاندارمري ( سابق ) ، 179 نفر از کميته انقلاب اسلامي و 99 نفر از شهرباني هستند .

سردار زارعي عنوان کرد: امروز از 15 نفر از مجموع آزادگان ناجا در اين مراسم حضور دارند و تقدير خواهند شد. هر کدام از اين عزيزان براي کشور عزت و افتخار به ارمغان آوردند و با فرود نياوردن سر در برابر دشمن بعثي، او را به زانو درآوردند.

وي گفت: آزادگان الگوي بزرگي براي ما هستند و عزت و شرف کشور حاصل سلحشوري همه رزمندگان از جمله آزادگان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *