حراست کنوني از مرزهاي کشور يادآور هشت سال دفاع مقدس است/حرکت در مسير توحيد، ويژگي بارز نيروهاي مسلح

فرمانده مرزباني کشورمان در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان غربي، فضاي کنوني مرزهاي کشور را همان فضاي دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار ” قاسم رضايي ” در سفر به استان آذربايجان غربي با حجت السلام دکتر “سيد مهدي قريشي” نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه، ديدار وگفتگو کرد و به تشريح وضعيت امنيتي مزرهاي کشور پرداخت.

وي درادامه با اشاره به ارتباطات و تعاملات ديبلماتيک مرزبانان با کشورهاي همسايه، افزود: روابط خوبي را با اكثر مرزبانان کشور هاي همسايه داريم و با تقويت ارتباطات ديپلماتيك با آنان، موجب کاهش مشکلات مرزي و ارتقاء سطح مناسبات ماموريتي شده ايم.

اقدامات انجام گرفته در مقابله با قاچاق جهت تحقق فرمان و شعار مقام معظم رهبري در راستاي اقتصاد مقاومتي از ديگر مواردي بود که فرمانده مرزباني کشورمان در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان بيان داشت.

سردار رضايي همچنين فضاي کنوني مرزهاي کشور را همان فضاي دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اقدامات خوب و ارزشي آن دوران از جمله دائم الوضو بودن رزمندگان و اقامه ملكوتي اذان در اوقات شرعي، در سراسر يگانها و پاسگاه هاي مرزي نيز همانند آن ايام توسط مرزبانان ما اجرا مي شود.

فرمانده مرزباني ناجا، ضمن تقدير از تلاش مرزبانان و ساير دستگاه هاي امنيتي کشور بيان داشت: نيرو هاي مسلح كشورمان تنها نيرو هاي مسلحي در دنيا هستند که در مسير توحيد گام برمي دارند.

حجت الاسلام «سيد مهدي قريشي» ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه نيز در بياناتي با اشاره به بازديد هاي خود از نوار مرزي اين استان، روحيه مرزبانان را در سطح بسيار خوبي توصيف و خاطر نشان كرد: مردم ما از تلاش ها و اقدامات مرزبانان راضي هستند لذا خدا نيز راضي است.

وي از تلاش هاي مرزبانان در دفاع از مرزهاي کشور، تقدير کرد و امنيت مرزها را در مقايسه با کشورهاي همسايه مطلوب دانست.

در پايان اين ديدار فرمانده مرزباني ناجا و هيئت همراه، نماز ظهر و عصر رابه امامت ايشان اقامه كردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *