نيروي انتظامي در بين مردم محبوب است / اساسي ترين و مؤثرترين عرصه ها در جامعه، امنيت است

عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت تهران گفت: نيروي انتظامي در بين مردم محبوب است و مردم قدردان تلاش هاي شبانه روزي خدمتگزاران امنيت كشور هستند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “سيد احمد خاتمي” در جمع كاركنان انتظامي استان فارس، با برشمردن تفاوت هاي نيروهاي مسلح ايران اسلامي با ساير كشورها، اظهار داشت: نيروهاي نظامي و انتظامي كشور عقيدتي و مردمي هستند و اين مورد در هيچ کدام از كشورهاي دنيا ديده نمي شود.

وي سردار “احمد علي گودرزي” فرمانده انتظامي استان را فرماندهي مسلط و با بينش عنوان كرد و افزود: يكي از تفاوت هاي نيروهاي مسلح ايران با ساير كشورهاي دنيا داشتن فرماندهاني همچون سردار گودرزي است.

آيت الله خاتمي موضوع ولايت فقيه و داشتن فرمانده معظم كل قوا را از ديگر ويژگي هاي نيروهاي مسلح كشور عنوان كرد و گفت: ولايت مداري در نيروهاي نظامي و انتظامي هم ارزش است و هم قانون محسوب مي شود.

امام جمعه موقت تهران داشتن فرهنگ شهادت، نيروهاي متعهد، آموزش هاي فني و اعتقادي، رابطه خوب فرماندهي و زير مجموعه و گزينش هاي دقيق و ارزشي را از ديگر ويژگي هاي نيروهاي مسلح در نظام اسلامي عنوان كرد.

آيت الله خاتمي امنيت را اساسي ترين و مؤثرترين عرصه در جامعه دانست و افزود: قرآن كريم سه ويژگي براي داشتن يك جامعه مناسب نقل مي كند كه اولين آنها امنيت است.

وي حقي كه نيروي انتظامي بر مردم و نظام اسلامي دارد را حق تكريم بيان داشت و گفت: جايگاه كاركنان نيروي انتظامي به عنوان يك نيروي خدمتگزار بايد شناخته شده و مورد تكريم قرار گيرد.

عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: امروز طلايي ترين دوران نيروهاي مسلح است و مردم ما قدردان همه تلاش هاي شما عزيزان هستند.

آيت الله خاتمي حق مردم بر نيروي انتظامي را خدمتگزاري مناسب و بدون منت به آن ها اعلام كرد و افزود: در نظام اسلامي مردم ارباب مسئولان و شايسته خدمت هستند و بايد مورد تكريم قرار گرفته و عادلانه به آنها خدمت شود.

وي حق نظام اسلامي بر نيروي انتظامي را مدافع نظام بودن، داشتن بصيرت، تقويت فرهنگ شهادت و ولايت مداري عنوان كرد.

در ادامه، سردار احمد علي گودرزي فرمانده انتظامي استان طي سخناني با اشاره به فرمايشات آيت الله خاتمي پيرامون ويژگي هاي نيروهاي مسلح در نظام اسلامي، گفت: مأموران نيروي انتظامي در استان فارس درك درستي از خدمت كردن دارند و گوش به فرمان مقام عظماي ولايت هستند.

وي ادامه داد: بسياري از سبز پوشان نيروي انتظامي استان فارس اعلام آمادگي كرده اند تا در جمع مدافعان حرم حضور داشته باشند و در اين راستا منتظر فرمان و اجازه ولي امر مسلمين هستند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به وجود فرهنگ شهادت در بين كاركنان نيروي انتظامي، افزود: باب شهادت هر روز بر روي كاركنان نيروي انتظامي باز است و خدمتگزاران مردم در نيروي انتظامي استان فارس نيز در اين راه سر از پا نمي شناسند.

گودرزي تقويت روحيه دين باوري، تقويت قواي جسماني، آموزش در سطوح مختلف و نظم و انضباط را اساس كار نيروهاي مسلح عنوان كرد و گفت: پليس فارس اين موارد را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داده است.

وي با اشاره به كاهش 53 درصدي جرايم كاركنان نيروي انتظامي استان، خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادي صيانت در اين راستا تشكيل و اقدامات بسيار مناسبي در اين خصوص صورت گرفته است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *