رسيدگي به پرونده هاي کلان، باندي و سريالي در اولويت پليس آگاهي

رئيس پليس آگاهي ناجا با اشاره به پيگيري جدي و مستمر پرونده هاي سرقت گفت : در اولويت قرار دادن پرونده هاي کلان بسيار ضروري است و بايد پرونده هاي باندي و سريالي سريعتر به نتيجه برسد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” محمد رضا مقيمي” با حضور در پليس آگاهي استان آذربايجان غربي با اشاره به 3 اولويت پليس آگاهي مبني بر آموزش، مبارزه با سرقت و قاچاق کالا اظهار کرد : اين پليس دبيري دو قرارگاه تشديد مقابله با قاچاق و سرقت را بر عهده داشته و بايد از ظرفيت ايجاد شده در بحث “مسئول سازي” رده هاي درون سازماني و برون سازمان بهره برد.

وي در ادامه با اشاره به کارکردهاي اداره تشخيص هويت ناجا افزود : تشخيص هويت بايد در مسير به روز و علمي شدن حرکت کند و قانع به وضع موجود نباشد.

رئيس پليس آگاهي ناجا با بيان اينکه پشتيباني علمي ادارات مقابله اي بايد در دستور کار باشد، بيان کرد: تشخيص هويت به عنوان بازوي توانمند پليس آگاهي نبايد دچار روزمرگي شود.

سردار مقيمي با اشاره بر لزوم توجه جدي به علل و انگيزه در وقوع جرم اضافه کرد : در راستاي آسيب شناسي وقوع جرم در اين حوزه و کاهش رفتارهاي پرخطر بايد از نظرات نخبگان و صاحب نظران در حوزه هاي مختلف بهره برد.

وي با اشاره به پيگيري جدي و مستمر پرونده هاي سرقت مطرح کرد: رويکرد در اولويت قرار دادن پرونده هاي کلان بسيار ضروري است و هم چنين بايد به هرچه سريعتر به نتيجه رساندن پرونده هاي باندي و سريالي توجه ويژه شود، استرداد اموال به مالباختگان و برخورد با مالخران در سير رسيدگي به پرونده هاي سرقت نيز حائز اهميت است چراکه استرداد اموال در واقع ارائه عملکرد مطلوب اين پليس است.

اين مقام ارشد انتظامي با تاکيد بر لزوم توجه به خانواده شهدا و جانبازان ناجا خاطر نشان کرد: بهره مندي از دانش و تجربه پيشکسوتان نيز مسير رسيدن به موفقيت ها را هموار مي کند. بايد از همه بسترها و ظرفيت ها در راه رسيدن به اولويت ها استفاده کرد.

وي گفت : هرچند تعامل و همراهي دستگاه هاي مسئول در تحقق برنامه هاي اولويت دار پليس آگاهي لازم است اما همه کارکنان اين پليس بايد تمرکز و انگيزه خود را مضاعف کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *