تجليل از سربازان شاخص و خانواده هاي سربازان شهيد

 فرمانده ناجا گفت:در جشنواره جوان سرباز که در دومين روز از هفته دفاع مقدس برگزار مي شود از سربازان شاخص و خانواده هاي سربازان شهيد تجليل مي شود.

به گزارش سادس ی نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري ” در جلسه شوراي عالي نشر معارف و تجارب انتظامي و دفاع مقدس نيروي انتظامي اظهار داشت:طبق سنوات گذشته به پاسداشت رشادت هاي دلاور مردان نيروي انتظامي در هشت سال دفاع مقدس مقرر شد به ميزباني دانشگاه علوم انتظامي امين چهارمين محفل انس پيشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در هفتم مهرماه سال جاري با حضور تني چند از فرماندهان ،ايثارگران، جانبازان و آزادگان ناجا برگزار شود.

وي طراحي و ساخت يادمان هاي مرتبط با دفاع مقدس را با اهميت خواند و اظهار داشت:بايستي معاونت مهندسي ناجا ترتيبي را اتخاذ کند تا يادمان هاي مرتبط با فرهنگ جهاد و شهادت در ناجا در سطح بيشتر و گسترده تري به بهره برداري برسد.

فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به 26 مردادماه سالگرد ورود آزادگان عزيز به مهين اسلامي بيان داشت:ان شاء الله با تدابير انديشده شده محفل و مراسم ويژه اي در خور شأن آزادگان ناجا نيز برگزار خواهد شد.

سردار اشتري در ادامه تصريح کرد:با توجه به پيش رو بودن هفته دفاع مقدس و پس از آن هفته ناجا، همه رده ها و پليس هاي تخصصي نسبت به برگزاري هر چه باشکوه تر برنامه هاي خود اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده ناجا با بيان اينکه عملکرد استان ها و شهرستان ها در حوزه معارف و تجارب انتظامي و دفاع مقدس به دقت رصد مي شود،خاطرنشان کرد:از فرماندهان استان ها و شهرستان هاي فعال در اين حوزه در همايش پيش رو تقدير خواهد شد.

سردار اشتري در پايان ، معاونت نيروي انساني ناجا را مکلف کرد تا رشادت هاي سربازان را به دقت پيگيري نموده و ضمن انعکاس آن ترتيبي اتخاذ کنند تا در روز تجليل از جوان سرباز که در دومين روز از هفته دفاع مقدس انجام مي شود،از سربازان شاخص و خانواده هاي سربازان شهيد تجليل به عمل آيد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *