معاونت اجتماعي بسترساز ماموريت هاي ناجا است

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به ماموريت هاي متعدد و حساس معاونت اجتماعي ، اين معاونت را بسترساز ماموريت هاي ناجا برشمرد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار ” قاسم رضايي” در مراسم تکريم و معارفه معاونان قديم و جديد مرزباني، انعکاس هوشمندانه و دقيق عملکرد مرزبانان را يکي از وظايف مهم معاونت اجتماعي برشمرد و اظهار داشت: ماموريت هاي معاونت اجتماعي داراي حساسيت هاي خاص و نيازمند دقت در انعکاس عملکرد ها است و تا کنون اين اقدام به خوبي انجام گرفته است.

وي جايگاه معاونت اجتماعي را مهم برشمرد و افزود: اين معاونت يکي از تاثيرگذارترين قسمت ها در تحقق راهبرد دوم مرزباني، يعني ارتقاء تعاملات است و با تلاش ها و همکاري هاي خوب معاونت اجتماعي ناجا شاهد پيشرفت هاي خوبي در اين عرصه هستيم که بايد اين موضوع همچون گذشته و با قدرت بيشتري دنبال شود.

فرمانده مرزباني کشور همچنين بر ارتباط بيشتر با رسانه ها و انعکاس هوشمندانه اقدامات مرزبانان غيور کشورمان تاکيد و بيان کرد : انعکاس به موقع عملکردها مي تواند نقش بسزايي در موفقيت مجموعه داشته باشد.

وي با اشاره به ماموريت هاي متعدد و حساس معاونت اجتماعي عنوان کرد : اين معاونت بسترساز ماموريت هاي ناجا است.

سردار رضايي در پايان از زحمات و تلاش هاي سرهنگ ” خليل قاسم نژاد” معاون سابق اجتماعي مرزباني در اعتلاي اين معاونت و رساندن آن به نقطه مطلوب تقدير و با بيان سوابق و تخصص هاي سرهنگ “ابوالقاسم خاتمي” ، وي را به عنوان معاون جديد اجتماعي مرزباني ناجا معرفي کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *