تجلیل از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید

 فرمانده ناجا گفت:در جشنواره جوان سرباز که در دومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می شود از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید تجلیل می شود.

به گزارش سادس ی نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری ” در جلسه شورای عالی نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس نیروی انتظامی اظهار داشت:طبق سنوات گذشته به پاسداشت رشادت های دلاور مردان نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس مقرر شد به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی امین چهارمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در هفتم مهرماه سال جاری با حضور تنی چند از فرماندهان ،ایثارگران، جانبازان و آزادگان ناجا برگزار شود.

وی طراحی و ساخت یادمان های مرتبط با دفاع مقدس را با اهمیت خواند و اظهار داشت:بایستی معاونت مهندسی ناجا ترتیبی را اتخاذ کند تا یادمان های مرتبط با فرهنگ جهاد و شهادت در ناجا در سطح بیشتر و گسترده تری به بهره برداری برسد.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۶ مردادماه سالگرد ورود آزادگان عزیز به مهین اسلامی بیان داشت:ان شاء الله با تدابیر اندیشده شده محفل و مراسم ویژه ای در خور شأن آزادگان ناجا نیز برگزار خواهد شد.

سردار اشتری در ادامه تصریح کرد:با توجه به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و پس از آن هفته ناجا، همه رده ها و پلیس های تخصصی نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های خود اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه عملکرد استان ها و شهرستان ها در حوزه معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس به دقت رصد می شود،خاطرنشان کرد:از فرماندهان استان ها و شهرستان های فعال در این حوزه در همایش پیش رو تقدیر خواهد شد.

سردار اشتری در پایان ، معاونت نیروی انسانی ناجا را مکلف کرد تا رشادت های سربازان را به دقت پیگیری نموده و ضمن انعکاس آن ترتیبی اتخاذ کنند تا در روز تجلیل از جوان سرباز که در دومین روز از هفته دفاع مقدس انجام می شود،از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید تجلیل به عمل آید.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *