در دنیای امروز که زمان نقش اساسی در فرایند زندگی و کسب و کار شهروندان دارد و همه تلاش می کنند در حداقل زمان، بهترین خدمات را دریافت کنند بانک شهر با درک درست این مهم، بخش عمده ای از توان مدیریتی خود را در تولید طرح های ابتکاری در راستای اجرای همین راهبرد صرف نموده که تا حد زیادی نیز موفق بوده است.
نقش موثر و غیر قابل انکار این بانک در توسعه زیر ساخت های شهری مانند حمل و نقل عمومی که مورد توجه و تحسین برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد نیز قرار گرفته است ، طرح بانکیار الکترونیک و دهها نمونه از این دست طرح ها صحت آنچه را که عنوان شد تأیید می کند و لذا امروز شاهد هستیم بانک مذکور به جایگاهی رسیده که گوئی بانکی است با سابقه چند ده ساله.
البته نیروی انسانی و میزان تعلق سازمانی آنها به مجموعه ای که در آن شاغل هستند در به ثمر رسیدن و تحقق طرح های مشتری مداری نیز بسیار حائز اهمیت است. اقدامات بانک شهر در این عرصه هم با موفقیت همراه بوده زیرا عمده نیروهای شعب این بانک که در مواجهه مستقیم با سپرده گذاران و دیگر مشتریان هستند از ماهیت و حساسیت شغل خود به خوبی آگاه هستند و لذا غالب مراجعین به شعب این بانک با لبخند رضایت محل را ترک می کنند.
النهایه اینکه موفقیت بانک شهر در عرصه مشتری مداری می تواند الگوی مناسبی برای سایر بانک ها و موسسات پولی باشد که برغم تلاش های زیاد، دستاورد موفقی ندارند.
عبداله زاده
سردبیر رویکرد