کشف محموله 37 تني چسب قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال در نظرآباد

به گزارش سادس سردار “کامراني صالح” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي با ورود کالاي قاچاق و حمايت از توليدات داخلي ، ماموران گشت کلانتري شهرستان نظرآباد در حين گشت زني به يک دستگاه خودروي وانت نيسان مظنون شدند .

وي افزود : ماموران بلافاصله دستور توقيف خودرو را صادر کردند و در بازرسي از خودرو مذکور تعداد 24 کارتن چسب با مارک خارجي و تاريخ گذشته کشف کردند.

کامراني صالح ادامه داد : متهمان پس از انتقال به کلانتري از وجود يک محموله بزرگ کالاي قاچاق در داخل يک انباري در يکي از مناطق شهرستان نظرآباد اعتراف کردند .

وي با بيان اينکه متهمان جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شدند تصريح کرد: با اعلام آدرس محل انباري از سوي متهمان، بلافاصله ماموران با هماهنگي مقام قضائي به محل مذکور مراجعه و در بازرسي دقيق 37 تن چسب با مارک خارجي به ارزش سه ميليارد ريال کشف و مالک آن را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان با اشاره به اينکه قاچاق کالا به اقتصاد کشور آسيب مي رساند، گفت: يکي از اولويت‌هاي فرماندهي انتظامي استان البرز مبارزه با قاچاق کالا است و پليس از طريق تلفن 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردمي در اين زمينه است تا با بر هم زنندگان امنيت اقتصادي جامعه با قاطعيت برخورد کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *