ماموريت‌هاي نيروي انتظامي مصداق امر به معروف و نهي از منكر است

به گزارش سادس به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”علي‌اكبر جاويدان” با اشاره به جايگاه اعتقادات و باورهاي ديني در هدايت و رستگاري انسان‌ها، بر لزوم پايبندي به اعتقادات، باورهاي ديني و اصول و ارزش‌هاي اسلامي تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه فلسفه وجودي نيروي انتظامي حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است، گفت: خون هاي زيادي در همين راستا تقديم نظام شده است و وظيفه همه ما اين است كه پاسدار خون شهداء باشيم.

رئيس پليس گلستان توجه به فريضه امر به معروف و نهي از منكر را مصداق عيني ماموريت هاي نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: امر به معروف و نهي از منكر يك تكليف شرعي است و وظيفه همه ما اين است در كنار وظايف ذاتي خود به اين فريضه بسيار مهم نيز توجه كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود بر توجه به قرآن و تاثير آن بر زندگي انسان ها اشاره كرد و افزود: ‌قرآن، بركت زندگي ما و چراغ راه و هدايتگر انسان‌ها مي‌باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان نجات انسان از سرگرداني‌ها و كجروي‌ها را در سايه توجه به قرآن و معارف ديني دانست و بر ترويج فرهنگ قرآني در بين خانواده ها تاكيد كرد.

سرهنگ جاويدان توجه به امر آموزش و ارتقاء توان تخصصي پليس را در پيشبرد اهداف و ماموريت هاي نيروي انتظامي يك ضرورت دانست و گفت: بايد از تمام ظرفيت ها و امكانات موجود در امر آموزش و تخصص‌گرايي بهره‌گيري كنيم.

وي با اشاره به تشكيل قرارگاه جهادي آموزش و توفيقات به دست آمده از تشكيل اين قرارگاه، تصريح كرد: ‌با تمركز به امر آموزش و استانداردسازي و تعالي رفتار كاركنان، ميزان رضايتمندي مردم از پليس نيز افزايش خواهد يافت.

فرمانده انتظامي گلستان ارتقاء سطح دانش و مهارت حرفه‌اي و تخصصي را در مجموعه ناجا به عنوان يك اصل انكارناپذير قلمداد كرد و افزود: پليس ايران اسلامي، پليس اعتقادي و مذهبي و مجهز به تكنولوژي روز است.

سرهنگ جاويدان ادامه داد: آموزش، زيرساخت و بستر پيشبرد اهداف در ناجا است و افزايش توانمندي، كارآمدي و ارتقاء توان عملياتي پليس در سايه توجه به آموزش است.
فرمانده انتظامي گلستان در پايان مراسم صبحگاه، با تاكيد بر رعايت نظم و انضباط و توجه به آئين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي انضباطي، خاطرنشان كرد: انضباط، اساس ماموريت هاي نيروي انتظامي است؛ پس همه فرماندهان و مديران بايستي به اين امر مهم توجه نموده و آن را به زيرمجموعه خود نيز آموزش دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *