تصمیم گیری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده در خصوص سود سال های مالی 93 و 94

مدیر روابط عمومی بانک قوامین گفت : مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده در خصوص سود سال های مالی 93 و 94 تصمیم گیری می کند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس “مرتضی زیاری ” با اعلام  این خبر  گفت: به منظور هماهنگی و اتخاذ تصمیم توسط سهامداران بانک قوامین درخصوص سود سال های مالی 93 و 94،جلسه مجمع عادی به صورت فوق العاده در تاریخ هفدهم خرداد سال جاری  برگزار می شود.

وی افزود:  با توجه به در جریان بودن مراحل افزایش سرمایه  بانک از سال 1393، به جهت رعایت حقوق سهامداران، در مجامع سال های 93 و 94 مقرر شد  تصمیم گیری در خصوص سود این سال ها به بعد از ثبت افزایش سرمایه  بانک موکول شود،  که با توجه به ثبت این موضوع و اخذ مجوز از بانک مرکزی، بر اساس مقررات، مجمع مذکور برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی بانک قوامین محل برگزاری مجمع را مجتمع رفاهی پردیس واقع در تهران، چهار راه مینی سیتی، انتهای بلوار ارتش(لشگرک) اعلام و بیان کرد:  برگ ورود به مجمع برای سهامداران عزیز از ساعت 8 الی 16 در  16 خرداد ماه سال جاری  در اداره  امور سرمایه گذاری و سهام بانک واقع در تهران، خ میرعماد، پلاک 37، طبقه همکف ساختمان معاونت مالی صادر می شود ، همچنین در روز برگزاری مجمع نیز از ساعت 8 صبح برگ ورود به مجمع به سهامداران محترم ارائه خواهد شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *