آنچلوتی: گاهی اوقات تنها پیروزی کافی نیست


کارلو آنچلوتی

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ با وجود پیروزی شاگردانش در دیدار برابر دارمشتات از عملکرد آنها راضی نیست.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از کیکر، بایرن مونیخ که هفته قبل عنوان قهرمانی خود در بوندسلیگا را نهایی کرد در هفته سی و دوم در آلیانس آره‌نا به مصاف دارمشتات رفت و توانست با تک گلی که خوان برنات در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی با وجود این پیروزی از عملکرد شاگردانش راضی نیست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. باید در دیدارهای بعدی بهتر از این ظاهر شویم. در نیمه نخست تا حدودی خوب ظاهر شدیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم.

او ادامه‌ داد: گاهی اوقات پیروز شدن به تنهایی کافی نیست. باید انتظارات را با ارائه بازی خوب برآورده کنیم. هواداران باید از بازی زیبای تیم خود لذت ببرند. دوست دارم در دیدارهای آینده بهتر و زیباتر بازی کنیم. هر چند که عنوان قهرمانی ما در بوندسلیگا قطعی شده است. به همین دلیل ممکن است بازیکنان از انگیزه لازم برخوردار نباشند.

بایرن مونیخ با پیروزی، اختلاف ۱۰ امتیازی خود با لایپزیگ تیم دوم جدول رده‌بندی را حفظ کرد. این‌ در حالی است که  که تنها دو هفته تا پایان بوندسلیگا باقی مانده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *