بصیرت افزایی خانواده ها رمز مقابله با تهاجم فرهنگی

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بصیرت و آگاهی خانواده زیر بنای سلامت اجتماعی و رمز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام”بهشتی پور” در جلسه بصیرت افزایی خانواده کارکنان انتظامی استان بررسی تهاجم فرهنگی خانواده ها را زیر بنای سلامت اجتماعی دانست و گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین رکن و نهاد یک جامعه، خانواده است که بستر تمامی تحولات اجتماعی به شمار می آید و اگر خواهان جامعه سالم و امنیت و آرامش جامعه هستیم در هیچ کجا به جز در خانه و خانواده نباید آن را جستجو کنیم.
وی اظهار داشت: امروز دشمنان با استفاده از تهاجم همه جانبه فرهنگی، جوانان جامعه را هدف مقاصد شوم خود قرار داده اند و قصد ضربه زدن به نهاد و رکن اصلی خانواده را دارند که آگاهی و بصیرت خانواده دژ محکمی در مقابل حربه های شوم آنهاست.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: داشتن ایمان، بصیرت و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، سه رکن اصلی در نهاد خانواده های مکتبی به شمار می رود که برای رسیدن به این جایگاه باید بصیرت دینی و سیاسی داشت و از مسائل روز و تهاجم همه جانبه فرهنگی، خانواده ها را آگاه کرد.
حجت الاسلام بهشتی پور در ادامه با اشاره به نقش خانواده در بهبود عملکرد پرسنل نیروی انتظامی افزود: از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش است و این ماموریت زمانی به نحو شایسته و مطلوب انجام می شود که ماموران انتظامی از سوی خانواده حمایت شوند و بدون دغدغه به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به مهم بودن نقش فرزندان کارکنان، تربیت را از حیاتی ترین ابعاد زندگی انسان برشمرد و تصریح کرد: فرزندان امانت الهی و نعمت و نشانه های خداوند هستند و والدین درباره سلامت، رشد، تعلیم و تربیت آنان مسئولند تا در پرتو تربیت صحیح به سعادت مطلوب نائل آیند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، حمایت و همراهی خانواده کارکنان ناجا را عامل محوری موفقیت آنان در عرصه خدمتگزاری به شهروندان دانست و بیان کرد: اگر این پشتیبانی و حمایت ها نبود پلیس هرگز در پیشبرد اهداف و اجرایی شدن رویکرد های عملیاتی به موفقیت های چشمگیری که امروز از آن خود کرده است، دست نمی یافت.
حجت الاسلام بهشتی پور در پایان با اشاره به نقش بی بدیل شهدای نیروی انتظامی در عرصه امنیت پایدار در جامعه افزود: شهدای گرانقدر نیروی انتظامی که همواره جای خالی آنها در میان ما به شدت احساس می شود از جمله افرادی بودند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم راه اسلام کردند و ما باید همیشه ایام محافظ و پشتیبان راه افتخار آفرین آنان باشیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *