توجه به ظرفیت های داخلی؛ به معنای تحقق اقتصاد مقاومتی است

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه توجه به تولید، اشتغال و کار آفرینی در مبارزه با قاچاق نقش آفرین است، گفت: تمرکز بر ظرفیت های داخلی و درونی کشور حرکت در مسیر تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی است.

به  گزارش سرویس انتظامی سادس، ” سردار اسکندر مومنی” در بیست و سومین همایش سراسری معاونان و مدیران ادارات مرکزی و شعب استان های بانک قوامین با اشاره به شعار سال ” اقتصاد مقاومتی ؛ تولید ـ اشتغال ” اظهار کرد: یکی از اهداف بانک ها باید اتخاذ سیاست هایی در راستای کمک به تولید و اشتغال باشد. تسهیل فرایند تجارت، تولید و توجه به کار آفرینی و اشتغال در مبارزه با قاچاق بسیار کار آمد و موثر است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه راه حل عبور از مشکلات تمرکز بر ظرفیت های درونی کشور است، گفت: اتخاذ این رویکرد به معنای حرکت در مسیر تحقق راهبرد و رویکرد “اقتصاد مقاومتی” است، باید بانک ها با نگاه به ظرفیت های موجود، به کار گیری منابع انسانی کار آمد و متعهد برای رسیدن به اهداف تلاش کنند.

سردار مومنی با اشاره به اینکه ” جلب اعتماد شهروندان و سپرده گذاران ” باید از اهداف اولویت دار نظام بانکی باشد، افزود: اگر اعتماد مردم به بانک ها از بین برود، نظام بانکی دچار بحران و ضربه می شود، چراکه بالاترین سرمایه نظام بانکی، اعتماد مردمی و جلب اعتماد مردمی و سپرده گذاران بزرگترین نقطه عطف در نظام پولی و بانکی است.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه عزم همگانی باید تلاش برای رونق چرخ اقتصاد و تولید کشور باشد، بیان کرد: اقدامات خلاقانه و کاربردی در جذب منابع و سرمایه گذاری موثر است و باید علاوه بر این به تامین امنیت سرمایه گذار نیز توجه شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف باید به رویکرد جهادی و انقلابی متوسل شد، عنوان کرد: رویکرد و اقدام جهادی توام با ایده، اندیشه و عمل جهادی باشد .

وی خاطر نشان کرد: نظام بانکی باید با تمرکز بر “مشتری مداری” و “خدمات دهی مطلوب” به سمت جلب سرمایه گذاری و در آمدهای دراز مدت برود.

وی با اشاره به نقش تبلیغات و استفاده از ظرفیت های رسانه، ادامه داد: صرفا تمرکز بر تبلیغات کافی نیست و همواره باید با مردم صادق بود، پیش از توجه به تبلیغات باید به ارائه خدمات جدید بانکی به فراخور نیاز روز اندیشید.

وی با بیان اینکه اداره بانک ها و نظام مالی باید بر پایه “منطق اقتصادی” و” ضوابط و قوانین بانکی” باشد،گفت: مدیران و مسئولان بانک قوامین به ارائه مطلوب ترین خدمات به مشتریان بیاندیشند و در این راستا گام بردارند، تمام تلاشها باید برای ارتقاء اعتماد مردم باشد.

گفتنی است در ابتدای این نشست، دکتر ” غلامحسن تقی نتاج ” مدیر عامل بانک قوامین گزارشی از عملکرد و اهداف پیش رو ارائه کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *