نود دقیقه تا اولین ستاره واقعی پرسپولیس/ استقلال و مرفاوی تکرار یک دعوای خانگی

پرونده بازی هاى هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال امروز با انجام ٤ ديدار بسته مى شود و نمايندگان آسیایی کشورمان به مصاف حريفان خود مى روند.

 
به گزارش سرویس ورزشی سادس؛ هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال امروز با برگزارى ٤ ديدار به پايان مى رسد و پرسپوليس در صورت برد برابر ماشين سازى قهرمانى خود را در ليگ شانزدهم فوتبال قطعى مى كند.

ماشين سازى- پرسپوليس/ يادگار امام تبريز ساعت ١٧

شاگردان كاظمى بعد از باخت برابر پديده از شانس كمى براى بقا در ليگ برتر برخوردار هستند.

براين اساس مسئولان اين تيم تبريزى بيان كردند كه براى بقا در ليگ برتر به معجزه نياز دارند.

به هر حال تيم ماشين سازى با وجود اينكه شانس كمى براى ماندن در ليگ برتر دارد اما با تمام قوا به مصاف سرخپوشان پايتخت مى رود تا  از اعتبار فوتبال خود دفاع كند.

در آن سوى ميدان، شاگردان برانكو براى پيروزى برابر ماشين سازى پا به زمين مسابقه مى گذارند تا قهرمانى خود را در تبريز قطعى كنند.

سرخپوشان پايتخت به خوبى مى دانند كه اگر حريف تبريزى خود را دستكم بگيرند در آن صورت قهرمانى شان در ليگ برتر به تعويق مى افتد.

براين اساس برانكو از همه عناصر هجومى خود در اين بازى استفاده مى كند تا با پيروزى در اين بازى خيال هواداران را بابت قهرمانى در ليگ برتر راحت كند.

مهدى طارمى آقاى گل ليگ برتر اين فرصت را دارد تا تعداد گلهاى خود را مقابل ضعيف ترين خط دفاع اضافه كند تا از رقباى خود براى آقاى گلى سبقت بگيرد.

فرشاد احمد زاده و نريمان جهان به علت مصدوميت قادر به همراهى پرسپوليس در اين بازى نيستند.

به هر حال بايد ديد فرهاد كاظمى مى تواند با تيمش جشن زود هنگام  قهرمانى سرخپوشان پايتخت را در تبريز خراب كند يا نه!

حسين زرگر به همراه كمك هايش محمد راهى ، مهدى عاليقدر، پيروز سيف اله پور تيم داورى اين بازى هستند و سعيد بخشى زاده هم ناظر بازى است.

استقلال تهران- صباى قم / ورزشگاه آزادى ساعت ١٩

شاگردان منصوريان با ٤٨ امتياز در جايگاه دوم جدول رده بندى قرار دارند. آنها براى تثبيت رتبه دومى خود نياز به سه امتياز اين بازى دارند.

براين اساس آبى پوشان پايتخت با تمام قوا به مصاف شاگردان مرفاوى مى روند تا با پيروزى در اين بازى نایب قهرمانى خود را مسجل كنند.

در آن سوى ميدان، تيم صباى قم وضعيت مناسبى در جدول رده بندى ندارد و براى بقا در ليگ برتر به سه امتياز اين بازى نياز مبرم دارد اما كار سختى مقابل تيم قدرتمند استقلال دارد.

تقابل استقلالى هاى جديد و قديم در اين بازى جذاب خواهد بود چرا كه بازى رفت دو تيم حاشيه هاى زيادى داشت و مربيان دو تيم از خجالت هم در آمدند و در آن بازى استقلال با دو گل پيروز شد .

رضا عنايتى مهاجم صباى قم هم قصد دارد در اين بازى  با حضور هواداران استقلالى از فوتبال خداحافظى كند اما همچنان تيم صبا را تا پايان بازيها همراهى مى كند.

حميد حاج ملك به همراه كمك هايش محمد رضا منصورى ، على اكبر عظيم پور و رضا عادل اين بازى را قضاوت مى كنند. نادر جعفرى هم ناظر اين بازى است.

استقلال خوزستان- سايپا تهران/ ورزشگاه غدير اهواز ساعت ١٩:١٠

آبى پوشان اهوازى با ٣٣ امتياز در جايگاه دهم قرار دارند. آنها قصد دارند از ميزبانى خود استفاده كنند و با پيروزى در اين بازى رتبه خود را در جدول رده بندى ارتقا ببخشند.

در آن سوى ميدان، نارنجى پوشان سايپا با ٢٨ امتياز در جايگاه سيزدهم قرار دارند و آنها براى ارتقاى رتبه شان نياز به سه امتياز اين بازى دارند.

به هر حال شاگردان فركى روى كاغذ خطر سقوط به ليگ دسته يك را احساس مى كنند و براى فرار از انتهاى جدول به پيروزى در اين بازى نياز مبرم دارند.

عليرضا فغانى به همراه على اكبر نورى، مرتضى كاظميان و شاهو اصلانى تيم داورى اين بازى هستند. محمد جواد تقى پور هم ناظر بازى است.

پيكان تهران- ذوب آهن اصفهان/ ورزشگاه شهداى قدس ساعت ١٧:٣٠

جدال هر دو تيم براى كسب چهارمى است تا شانس كسب سهميه آسيايى در صورت قهرمانى تراكتور سازى در جام حذفى داشته باشند.

سبزپوشان اصفهانى ٨ هفته است كه رنگ برد را در ليگ برتر نديدند و به دنبال اين هستند كه نوار ناكامى هاى خود را در اين بازى قطع كنند.

شاگردان جلالى هم فراز و نشيب زيادى در ليگ برتر داشتند و آنها هم به دنبال برد اين بازى هستند تا همچنان به كسب رتبه چهارمى اميدوار باشند.

تورج حق وردى، رضا سخندان، رضا قيم و سيد على مير غفارى تيم داورى اين بازى هستند و زاهد بحرينى هم ناظر اين بازى است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *