درگیری خونین در ساندویچی

 درگیری بچه محل ها در یک ساندویچی با جنایت پایان یافت و چهار پسر پای میز محاکمه خود را بی گناه خواندند.

به گزارش سادس به نقل ازچام نیوز”، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی وبا حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: مهدی 21ساله متهم است یازدهم تیرماه 92 وقتی که 18سال داشت در درگیری با  سعید 19 ساله وی را با ضربه های چاقو کشت. بنیامین، وهاب و امید 20ساله که همگی با وثیقه سنگین آزاد هستند  نیز در این درگیری شرکت داشتند و متهم به معاونت در قتل هستند. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده براز عاملان جنایت اشد مجازات می خواهم.

سپس پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای عاملان قتل پسرشان حکم قصاص خواستند.

وقتی نوبت دفاع به مهدی رسید گفت: من و سعید بچه یک محل بودیم اما چند رو زقبل از این ماجرا سر موضوع کوچکی با هم درگیر شدیم و او سیلی به صورتم زد. وقتی ماجرا را با دوستانم در میان گذاشتم همگی سوارپژوی امید شدیم و در خیابان های شهرری دنبال سعید گشتیم تا اینکه او را در ساندویچی یافتیم.

وی ادامه داد: من و بنیامین در حالی که چاقو و قمه در دست داشتیم وارد ساندویچی شدیم . سعید به محض روبه روشدن با ما یکی از صندلی های ساندویچی را برداشت تا به سمت ما حمله کند. من او را هل دادم و در حالی که روی زمین افتاده و با پاهایش از خودش دفاع می کرد چند ضربه چاقو به پایش زدم. در آن درگیری بنیامین نیز قمه در دست داشت و نمی دانم ضربه ای به سعید زد یا نزد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *