ماجرای عجیب مردی که خود را به دروغ قاتل معرفی کرد

 مرد معتادی که دوست داشت به زندان برود برای رسیدن به خواسته‌اش ادعای دروغین قتل مرد جوان را مطرح کرد.

به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز”،  حدود ساعت ۲ بامداد امروز مرد چهل ساله‌ای در حالیکه لباس راحتی بر تن داشت وارد کلانتری ۱۱۲ ابوسعید شد و مدعی شد که مرد جوانی را در کرمان به قتل رسانده است، با اعلام مراتب این خبر به بازپرس کشیک قتل؛ قاضی ایلخانی بازپرس امور جنایی تهران دستور بازداشت این مرد را صادر کرد.

پیش از ظهر امروز مرد چهل ساله به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره جزئیات ادعایش به قاضی ایلخانی گفت: کاگر ساختمانی هستم و در میدان قزوین تهران سکونت دارم؛ خانواده‌ام ساکن قزوین هستند و یکی از اقوامم در تهرانسر سکونت دارند؛ چند وقت پیش برای مسافرت و کار به کرمان سفر کردم و حدود دو هفته پیش در آنجا مرتکب قتل شدم، حدود یک هفته است که به تهران برگشته‌ام.

وی درباره جزئیات و نحوه قتل مرد جوان به بازپرس گفت: ساعت ۱۲ ظهر روز وقوع قتل در میدان امام خمینی کرمان با یک مرد جوان تنه به تنه شدم و تصمیم گرفتم با وی دعوا کنم به همین دلیل با او در بیابانهای کرمان قرار دعوا گذاشتم، زمانیکه آن مرد بر سر قرار حاضر شد یک ضربه به صورتم زد و من هم با مشت یک ضربه به گیجگاهش زدم و او روی زمین افتاد، در حال حاضر گمان می‌کنم وی مرده است.

بعد از اظهارات اولیه، مرد چهل ساله برای روشن شدن حقیقت در مقابل سؤالهای قاضی ایلخانی قرار گرفت و زمانیکه دیگر جوابی برای پاسخ نداشت به بازپرس گفت: من توهم دارم و حالم خوب نیست! در سر کارم، چوب به سرم رفته و اکنون می‌خواهم به زندان بروم؛ بازپرس نیز در جواب وی گفت: بی‌دلیل نمی‌توانم تو را بازداشت کنم اما مرد چهل ساله مصر بود که بازداشت شود و زندان برود.

اظهارات مرد چهل ساله بسیار ضد و نقیض بود و هر از چندگاهی مطلب جدیدی را بیان می‌کرد تا اینکه وی مجبور شد حقیقت را بگوید؛ وی دلیل مطرح کردن ادعای دروغین قتل مرد جوان را اینگونه توضیح داد: معتاد هستم و از زندگی خسته شدم، فکر کردم که می‌توانم داستانی طرح کنم که شاید از قضا فردی در کرمان اینگونه کشته شده باشد و من بتوانم به زندان بروم، حوصله زندگی ندارم و می‌خواستم با این ادعای دروغ، بازداشت شوم اما اصلا من کرمان نرفته‌ام.

پس از اینکه ثابت شد ادعای مرد معتاد دروغ است، وی به دستور بازپرس آزاد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *