سربازی که در راه دفاع از وطن جان داد/مادری که به تاسی از حضرت زینب (س) جان بخشید

حکم اعدام عامل شهادت” بابک شکفته” سرباز نیروی انتظامی در حال اجرا بود که چند ثانیه پس از اجرای این حکم و در حالی که فرد محکوم به اعدام یعنی «وحید زارع» در بالای دار مجازات در حال جان دادن بود با فریاد رضایت از سوی خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

سرویس انتظامی سادس: سرباز شهید بابک شکفته زمانی که در حال تامین امنیت و گشت زنی در شهر بود توسط ضربات چاقو فرد شرور به قتل می رسد.

شهید بابک شکفته متولد سال ۷۱ شهرستان قوچان پس از اتمام سن قانونی جهت انجام خدمت مقدس سربازی در نوزدهم اسفند سال ۹۰ به پادگان آموزشی اعزام می گردد.

وی پس از پایان دوره آموزشی جهت خدمت به پاسگاه انتظامی سلطان آباد مشهد مقدس معرفی می شود.

شب حادثه مورخه ۹۱/۹/۱۷ اکیپ پاسگاه در حال گشت زنی در منطقه ای، معروف به نهر گناباد بوده که به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و سرنشین خودرو پس از رویت مامورین ، از خودرو پیاده و متواری می شود و سرباز شکفته جهت دستگیری متهم به دنبال او می رود.

طی درگیری تن به تن، متهم با ضربات چاقو به سینه سرباز وی را مجروح و عامل کادر هم با توجه به درگیری قبلی با متهم و اصابت چاقو از ناحیه دست موفق به دستگیری قاتل می شود و سرباز شکفته بر اثر اصابت چاقو به قلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

با توجه به محرز بودن قتل و اعترافات قاتل حکم اعدام در ملا عام توسط قاضی صادر می گردد.

روز اجرا قصاص قاتل فرا می رسد و زمانی که همگان برای تماشای اجرای عدالت آمده بودند  پس از ۳۰ ثانیه از اجرای حکم، صدای ” بخشیدمش ” همه را متعجب کرد.

قاتل از چوبه دار نجات یافت.به این ترتیب خانواده مقتول از خیر اجرای حکم گذشته و قاتل چند ثانیه پیش از مرگ نجات پیدا کرد و به بیرون از صحنه اعدام هدایت شد.

مادر شهید گفت: قاتل پسرم را به احترام بی بی زینب (س) بخشیدم، بی بی دست همه ما را انشالله بگیرد و شفاعتمان کند.

دل نوشته خواهرانه:
روزی که لباس مقدس سربازی را به تن کردی، مادرت خندید، چون موهایت را که کوتاه کرده بودی درست مثل زمان بچگی هایت، برقی از شادی را در چشم‌هایت تماشا می کرد.

چه شیرین بود دست محکم پدر وقتی شانه‌هایت را وقت خداحافظی به گرمی فشرد.

تو «آرامش» را مثل همه ما دوست داشتی و برای اینکه مردم شهرت را شادمان ببینی، خدمتت را در نیروی انتظامی انتخاب کردی. تو جانت را برای اینکه کوچه کوچه این شهر در آرامش باشند خالصانه بخشیدی .

 

photo_2017-03-07_11-42-30

 

photo_2017-03-07_11-42-39

 

photo_2017-03-07_11-42-47

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *