دستاوردهاي نيروي انتظامي مثال زدني است/ نيازمند بهره گيري از توانمندي و دانش پليس ايران هستيم

معاون وزير کشور سوريه با تقدير از مواضع شرافتمندانه و استکبارستيزجمهوري اسلامي ايران، گفت: دستاوردهاي نيروي انتظامي مثال زدني و نيازمند بهره گيري از توانمندي و دانش پليس ايران هستيم.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرلشگر ” خالد عبدالله خضر ” در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي ضمن تقدير از حسن استقبال پليس ايران اظهار کرد: روابط و تعامل جمهوري عربي سوريه و جمهوري اسلامي ايران متمايز است.

وي افزود: از بدو شکل گيري انقلاب شکوهمند اسلامي، جمهوري اسلامي ايران در اتفاقات و رويدادهاي منطقه حضور فعال و منطقي داشته و ايران در خط مقدم مبارزه با استکبار است.

معاون وزير کشور سوريه با تأکيد بر لزوم توسعه و تقويت روابط دو کشور، ادامه داد: بحران و تحرکات تروريست ها در سوريه ناشي از توطئه سازي آمريکا و استکبار است و اين جنگ ظالمانه عليه سوريه در راستاي تأمين منافع استکبار تحميل شد.

وي با تقدير از حمايت هاي ايران در مبارزه با تروريسيم خاطر نشان کرد: استکبار مترصد فرصت جولان در کشورهاي اسلامي است و تجزيه بلاد اسلامي هدف آمريکا و اسرائيل مي باشد.

خالد عبدالله خضر تأکيد کرد: محور مقاومت سوريه با پشتيباني و حمايت دولت ايران تداوم خواهد داشت و حمايت و همراهي ايران از سوريه، نويد دهنده پيروزي و موفقيت است.

معاون وزير کشور سوريه با اشاره به توانمندي هاي مطلوب نيروي انتظامي ، مطرح کرد:اين دستاوردها مثال زدني و بيانگر برنامه ريزي و آموزش مستمر در اين مجموعه است.

وي اضافه کرد: نيازمند بهره گيري از تجارب، توانمندي ها و دستاوردهاي پليس ايران هستيم.

خالد عبدالله خضر با تقدير از مواضع شرافتمندانه و استکبارستيز جمهوري اسلامي ايران، خاطر نشان کرد: وحدت کشورهاي اسلامي راهبرد شکست و نابودي استکبار و دشمنان است.

گفتني است، معاون وزير کشور سوريه و هيئت همراه طي سفر به ايران از بخش هاي مختلف نيروي انتظامي بازديد کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *