هوش و خلاقیتت را محک بزن!

کریستال، یک بازی معمایی و چالشی همراه با موسیقی و ظاهر بسیار عالی است که برای تقویت هوش مخاطب ساخته شده است.
به گزارش خبرنگار  سادس روند این بازی معمایی به این گونه است که با شروع بازی، شما اقدام به آموختن و محک زدن هوش و قوه تخیل خود میکنید و به مرور زمان و با گذر از مراحل، مغز شما می آموزد که متفاوت نگاه کند و به اشکال پیچیده تری بی اندیشید.
این امر که با اتصال قطعات کریستال هم شکل با هم تشکیل میشود به مخاطب در حین بازی کمک میکند که به قوه تخیل و ایده پردازی خود توجه بیشتری داشته باشد.
از آنجایی که این بازی ورزشی برای ذهن است تا ذهن را پویا و فعال نگه دارد برای همه سنین توصیه میشود حتی برای کودکان هم مناسب است تا رنگ ها را خوب بشناسد و توسط رنگ، کریستال ها را کنار هم قرار دهد و در انتها با اشکال مختلف هندسی آشنا شود.
به گفته روانشناسان از مواردی که برای تقویت ذهن درنظر گرفته میشود: 1- تمرینات ورزشی 2- موسیقی 3- پیدا کردن تواناییها، استعدادها و تقویت آن و … میباشد به همین دلیل بازی که بتواند در این زمینه به مخاطب کمک کند برای هر سنینی مناسب است و توصیه میشود. از این رو بازی کریستال که با بیش از 200 الگوی زیبا و با طرح های خلاقانه و خاص و همچنین موسیقی بسیار زیبا در همین راستا ساخته شده است که در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
برای دانلود بازی میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.
https://cafebazaar.ir/app/com.pithgames.crystal/?l=fa

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *