تصویب بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی خرید و فروش خودروی شهرداری تهران

لایحه تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی-مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شهرداری تهران با حداکثر آرا به تصویب رسید.

به گزارش سادس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و دومین جلسه علنی این شورا بررسی لایحه تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی-مراکز همگانی خرید و فروش خودروی شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که در همین راستا سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: این اولین بار است که چنین لایحه ای در شورا به تصویب می رسد. با توجه به اعلام عمومی لایحه شورا، موارد شفاف سازی خواهد شد و تلاش کرده‌ایم رقم ۲۵ درصدی را در این موضوع مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: در سال جاری تعداد خودروهای ورودی به این مراکز ۱۳۸ هزار دستگاه بوده و تعداد مراجعین ۷۸ هزار نفر. همچنین تعداد قولنامه های صادر شده ۱۲ هزار فقره بوده که ۱۷ هزار مورد کارشناسی در این راستا انجام شده است.

به گزارش سادس، نهایتا پس از بحث و بررسی، اعضای شورای شهر تهران لایحه «تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی-مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شهرداری تهران» را با حداکثر آراء موافق به تصویب رساندند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *