اسکو مقابل عبدی در مبارزه انتخابی برای قهرمانی آسیا کشتی نگرفت

اسکو مقابل عبدی در مبارزه انتخابی برای قهرمانی آسیا کشتی نگرفت

علی اسکو در دیدار انتخابی وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان نرفت.

به گزارش سادس، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای معرفی ۲ نماینده ورن ۷۷ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین رقابت های کسب سهمیه المپیک، ۴ فرنگی کار را در این وزن عازم جام وهبی امره ترکیه کرد.

بر این اساس امین کاویانی‌نژاد، محمدرضا مختاری، علی اسکو و امیر عبدی به عنوان ۴ نماینده ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم، راهی جام وهبی امره ترکیه شدند. 

در این رقابت‌ها امین کاویانی‌نژاد برابر علی اسکو و امیر عبدی به برتری رسید اما مقابل محمدرضا مختاری تن به شکست داد. مبارزه مختاری در دیدار نیمه‌نهایی مقابل حریف ترکیه‌ای به زد و خورد و درگیری شدید کشیده شد تا مختاری و حریف ترک از این رقابت‌ها اخراج شوند.

با این اتفاق، کاویانی‌نژاد به جای مختاری به نیمه‌نهایی رفت و در نهایت با کسب پیروزی در نیمه‌نهایی به فینال رسید و در فینال نیز مقابل علی اسکو به برتری ۵ بر صفر رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات گزینشی المپیک معرفی شود.

اما کادر فنی تیم‌ملی در پایان مسابقات جام وهبی امره تصمیم گرفت برای معرفی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی آسیا میان علی اسکو و امیر عبدی که هر ۲ مقابل کاویانی‌نژاد در این مسابقات شکست خوردند، مبارزه انتخابی برگزار کند اما علی اسکو به دلایل نامشخص حاضر به مبارزه نشد تا امیر عبدی به عنوان نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *