قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل

سادس/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتلی خبر داد که با ضربات چاقو یک نفر را به قتل رسانده بود.

 سرهنگ علیرضا شائینی شامگاه ۱۸ اسفند با اعلام این خبر گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری دسته جمعی چهار نفر اوباش، واقع در محدوده خیابان فردوسی این شهرستان، ضرب و جرح بین دو نفر از آنان بالا گرفت. 

وی ادامه داد: در این درگیری فردی مذکر ، جوانی ۲۷ساله را با ضربات چاقو از ناحیه گردن مجروح کرد و در ادامه ماموران انتظامی یگان امداد به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه مأموران یگان امداد طی عملیات ضربتی، به درگیری خاتمه دادند، اضافه کرد: فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و عاملان درگیری دستگیر و به کلانتری ۱۱ آزادی منتقل شدند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: متاسفانه مصدوم حادثه به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اعتراف قاتل به قتل با انگیزه اختلافات شخصی خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی و میدانی توسط مأموران پلیس آگاهی انجام و قاتل ۲۷ ساله با سابقه شرارت، برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: شرب خمر و نزاع و درگیری جزء خطوط قرمز پلیس است و برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی بوده و از خانواده‌های گرامی تقاضا می‌شود نسبت به کنترل فرزندان خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *