اونانا: روزهای سختم در یونایتد تمام شده است

اونانا: روزهای سختم در یونایتد تمام شده است

دروازه‌بان کامرونی منچستریونایتد گفت روزهای سخت ماه‌های نخستین حضورش در این تیم را پشت سر گذاشته و از آنها درس گرفته است.

به گزارش سادس، آندره اونانا تابستان گذشته با ۴۷ میلیون پوند از اینتر به یونایتد پیوست ولی دوران سختی در این تیم داشت و نتوانست انتظارها را برآورده کند.

دروازه‌بان ملی‌پوش کامرونی در مصاحبه با روزنامه دیلی‌میرور گفت: دوران سختی را در یونایتد داشتم. اکنون کمی احساس بهتری دارم. شش یا هفت ماه طول کشید تا بتوانم خودم را در یونایتد پیدا کنم و الان احساس خوبی دارم و اعتمادبه‌نفسم را پیدا کرده‌ام. زمانی که از آژاکس به اینتر رفتم، سختی زیادی نداشتم و خیلی زود در اینتر جا افتادم اما اینجا هفت، هشت ماه طول کشید تا بفهمم کجا هستم. در یونایتد همه چیز جدید بود و به دلایل بسیاری برایم سخت بود که در کشوری جدید خودم را پیدا کنم. متاسفانه در چند دیدار نیز اشتباه‌هایی داشتم و بازی آنطور که باید پیش نرفت و این باعث شد دوران سخت و تلخی داشته باشم. از آن زمان چیزهای زیادی یاد گرفتم و الان در شرایط بهتری قرار دارم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره نتایج ضعیف یونایتد گفت: بازی در فینال لیگ قهرمانان برای اینتر در فصل قبل و حذف‌شدن در مرحله گروهی با یونایتد تنها چند ماه بعد درس بزرگی برای من داشت. حالا فکر می‌کنم همه چیز را پشت سر گذاشتم و از آن اتفاقات درس گرفتم. مهم‌ترین چیز این است که ادامه دهم و سعی کنم خوشحال باشم. این مهم‌ترین نکته است.

منچستریونایتد در بازی اخیرش در جام حذفی در دیداری خارج از خانه مقابل ناتینگهام‌فارست با گل دقیقه ۸۹ کاسیمیرو جواز صعود به دور نیمه‌نهایی را کسب کرد و باید در دیدار بعدی در خانه به مصاف لیورپول برود که این دیدار قرار است ۲۷ اسفند برگزار شود.

یونایتد فردا (یکشنبه) در لیگ برتر باید در اتحاد به مصاف منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی، برود. شاگردان تن‌هاخ امیدوارند سهمیه لیگ قهرمانان را در این فصل به دست بیاورند ولی رقابت سختی با استون‌ویلا دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *