اشتغال، بیمه و مسکن؛ مطالبه ورزشکاران از نمایندگان مجلس

اشتغال، بیمه و مسکن؛ مطالبه ورزشکاران از نمایندگان مجلس

سادس/اصفهان مدال‌آور بازی‌های پاراالمپیک و پاراآسیایی اصفهان پیش از انتخابات مجلس مطرح کرد: متاسفانه در چندسال گذشته وقتی نماینده‌ها بخواهند رای مدنظر خود را به ارمغان بیاورند از ورزشکاران استفاده می‌کنند، اما بعد از انتخاب شدن ورزشکاران را از یاد می‌برند. 

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با سادس، پیش از انتخابات مجلس و جو انتخاباتی کشور با بیان اینکه ورزشکاران هم مطالبه‌هایی برای انتخابات دارند، درباره مطالبات جامعه ورزشی، اظهار کرد: ورزشکاران انتظار دارند نمایندگان وقتی پا به مجلس می‌گذارند، به خوبی از آن‌ها حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه ما اشتغال، بیمه و مسکن نداریم، ادامه داد: ورزشکار فقط تنها نیست بلکه یک تیم به همراه دارد، مربی، فیزیوتراپ و ماساژور و… است که آن‌ها هم باید حمایت شوند. جامعه ورزش از نماینده‌های مجلس بسیار انتظار دارند. رئیس کمیسیون ورزش مجلس درحال حاضر باید بیشتر اهمیت دهد و فقط موقع مدال آوری حضور پیدا نکند. 

مختاری یادآور شد: تتها اشخاصی که بعد از رئیس‌جمهور می‌توانند پرچم کشور را در نقاط مختلف جهان بالا ببرند، ورزشکاران هستند. صنعتی شدن ورزش از نظر بهداشت، سلامت، روحیه، نشاط و شادی منتقل کننده برای جامعه است، مانند برگزاری مسابقات فوتبال که چقدر می‌تواند یک جامعه را با برد و باخت خود خوشحال و یا ناراحت کند.

این ورزشکار با بیان اینکه ورزش المپیک هم می‌تواند با برد خود مردم را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: نماینده‌ای انتخاب می‌شود که وعده‌های پوچ در ستاد انتخاباتی نداده باشد و بتواند جامعه ورزشی را به جلو حرکت دهد. 

 مختاری خاطر نشان کرد: وقتی یک قهرمان بخواهد مدال کسب کند باید آرامش کافی داشته باشد. انتظار داریم سال‌ آینده که مسابقات المیپک و جهانی را در پیش رو داریم حمایت کافی صورت گیرد. وزارت ورزش باید با مشاهده تورم پاداشی را به ورزشکاران می‌داد. چرا باید بین ورزشکاران تبعیض قائل شوند؟ باید دولت و مجلس از ورزشکاران حمایت ویژه‌ای کنند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *