دعوت وزیر بهداشت از مردم و جامعه سلامت برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور بیانیه ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم و جامعه بزرگ سلامت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شد.

به گزارش سادس و به نقل از وبدا، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، ضامن افزایش اقتدار و امنیت ملی، مقوم وحدت آفرینی در جامعه، تجلی بخش مردمسالاری دینی، زمینه ساز ارتقای توانمندی‌های کشور برای رفع مشکلات و دستیابی به قله های رشد و  پیشرفت و بر باد دهنده نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی است.

انتخابات به‌ عنوان آینه تمام نمای حق تعیین سرنوشت، آزمون  مسئولیت شناسی و تعهد جمعی نسبت به آینده کشور، جلوه گاه حضور پرشکوه مردم برای ساختن ایران قوی و میثاقی دوباره با اهداف و آرمان‌های بلند  انقلاب و نظام اسلامی است.

مشارکت پرشور و تؤام با ایمان، آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های رای، از مؤلفه های اصلی برگزاری انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی است که همواره تولید  قدرت، عزت و اعتبار برای کشور را به دنبال داشته است؛ به‌گونه‌ای که حضور و مشارکت گسترده مردم به‌عنوان یکی از افتخارات بزرگ ملی، همواره ناکامی‌ دشمنان و شکست توطئه های آنان را رقم زده است.

۱۱ اسفند ماه، فرصت ثبت پیروزی بزرگی دیگر در کارنامه پرافتخار ایرانیان و میعادگاه غلبه  بصیرت، امید و آرمانخواهی ملت خداجوی ایران بر عملیات روانی و سناریوسازی های جبهه تبلیغاتی سلطه و صهیونیسم در ترویج  ناامیدی، انفعال و بی تفاوتی است. بی شک حضور آگاهانه و مسئولانه در پای صندوق‌ها و استفاده از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده رای دادن، مسیر رفع کاستی‌ها و نارسایی‌ها و  رشد و پیشرفت روزافزون کشور به سوی قله های بلند تمدن نوین اسلامی را خواهد گشود.

مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلوه‌ای تازه و شکوهمند از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور را به جهانیان عرضه خواهد کرد و عقب‌نشینی استکبار  جهانی از مواضع خصمانه اش در تشدید فشارها و اعمال تحریم‌ها و تهدیدها علیه نظام اسلامی را رقم خواهد زد.

حضور و مشارکت گسترده در انتخابات همچنین نماد وحدت و اراده ملی برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس است. ملت مؤمن و  انقلابی ایران، انتخابات ۱۱ اسفند ماه را میدان آزمونی خطیر و تاریخی برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب نمایندگانی صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آن را به سرمایه‌ای گرانقدر برای آینده کشور و پیگیری آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب تبدیل خواهد کرد.

رسالت نظام سلامت کشور به عنوان نهادی  مردمی، تلاش مستمر و همه جانبه برای تحقق «عدالت در سلامت » و حرکت به سوی  افق‌های بلند و چشم اندازهای اقتدار آمیز  نظام و انقلاب اسلامی است و از این رو  تشکیل مجلس قوی، کارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم  برای دستیابی به این اهداف ارزشمند می داند.

بر این اساس، حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی آحاد جامعه بزرگ سلامت، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، همگام با سایر اقشار مردم در عرصه انتخابات ۱۱  اسفندماه نمادی از پایبندی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب به شمار رفته و با نشان دادن استحکام مضاعف بنیان‌های مردم سالاری دینی در کشور، روزنه‌های طمع دشمنان در توطئه علیه میهن عزیز اسلامی را کور خواهد کرد.

امید است با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و رأی دادن به نمایندگانی توانمند، مسئولیت پذیر، چابک، شجاع و برخوردار از روحیه جهادی و مردمی، مجلسی انقلابی، متعهد و متخصص تشکیل دهیم و مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران قوی و تمدن ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم.

دکتر بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *