روزهای تلخ مجیدی، روزهای شیرین نکونام!

روزهای تلخ مجیدی، روزهای شیرین نکونام!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش سادس،  پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران بسته شد. پنجره نقل و انتقالات زمستانی تا ساعت ۲۴ شب گذشته بود که بسته شد و بازیکنان تحت قرارداد اجازه انتقال به تیمی دیگر را نخواهند داشت.

سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال زنان شد+ ویدیو

لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی تیم سایپا به پایان رسید.  سومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان سه‌شنبه، هشتم اسفند در سالن فدراسیون والیبال بین تیم‌های سایپا و مهرسان برگزار شد که با قهرمانی سایپا به پایان رسید.  

سایپا و مهرسان که هر کدام در مرحله فینال یک برد داشتند امروز از ساعت ۱۲ به مصاف هم رفتند. سایپا ست‌های اول و دوم این دیدار را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۹ پیروز شد.  

حادثه تلخ سوختگی برای دختر دوچرخه‌سوار ایران

دختر دوچرخه‌سوار ایران دچار حادثه تلخی شد و به علت سوختگی در بیمارستان بستری شد.  آریانا ولی‌نژاد، دختر دوچرخه‌سوار ایران به علت سوختگی در بیمارستان بستری شد.

ولی‌نژاد به علت نشت گاز از بخاری و انفجار در منزل، دچار ۷۰ درصد سوختگی شد و به علت شدت جراحات از خرم آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شده است.

اکرم عفیف هدیه ویژه خود را دریافت کرد

یک هوادار قطری در مراسمی از هدیه ویژه خود به اکرم عفیف به خاطر درخشش در جام ملت‌های آسیا رونمایی کرد. تیم ملی فوتبال قطر نمایش بسیار خوبی در جام ملت‌های آسیا داشت.

قطر با درخشش اکرم عفیف فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست برای دومین دوره پیاپی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد. اکرم عفیف بیش‌ترین نقش را در قهرمانی قطری‌ها در جام ملت‌ها داشت به طوری که عنوان بهترین بازیکن و گلزن رقابت‌ها را به دست آورد.

اخراج مجیدی کلید خورد!

مدیریت باشگاه اتحاد کلباء امارات نتایج ناامید کننده تیم در فصل جاری با هدایت فرهاد مجیدی را بررسی خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که این سرمربی ایرانی از کار برکنار شود. فرهاد مجیدی در دومین فصل حضورش به عنوان سرمربی در اتحاد کلباء نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

اتحاد کلباء فصل قبل با هدایت این سرمربی ایرانی عملکرد خوبی از خود نشان داد و همین باعث شد تا قرارداد مجیدی تمدید شود اما این تیم در فصل جاری باوجود جذب بازیکنان خوب خارجی نتایج خوبی کسب نکرده است.

استقلال یک – صفر سپاهان/ انتقام شیرین نکونام از مورایس

استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با یک گل سپاهان را شکست داد.

استقلال و سپاهان سه‌شنبه‌شب در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. تک گل استقلال در این دیدار را روزبه چشمی در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند. این ششمین شکست پیاپی سپاهان در همه رقابت‌ها بود.

خلاصه بازی استقلال ۱ – ۰ سپاهان

تیم فوتبال استقلال با تک گل روزبه چشمی سپاهان را در ورزشگاه آزاد شکست داد.

خطیر نیامد و “حیا کن، رها کن” شنید

در روزی که مدیرعامل استقلال در ورزشگاه آزادی حضور نداشت، برخی از هواداران علیه او شعار دادند.

تیم فوتبال استقلال در جریان هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تهران به پایان رسید. رحمان رضایی، مربی تیم ملی از نزدیک تماشاگر این بازی حساس بود. همچنین رضا میرزایی و کوین یامگا در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

کارشناسی داوری استقلال و سپاهان

کارشناس داوری معتقد است پیام حیدری قضاوت خوبی را در دیدار استقلال و سپاهان داشت.

محمدرضا ابوالفضلی در گفت‌وگو با سادس درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال و سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهران همراه شد، اظهار کرد: حیدری قضاوت بسیار خوبی در این دیدار داشت و در صحنه‌های مهم و حساس تصمیم درستی گرفت. او بازی را خیلی خوب مدیریت کرد و قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *