دلایل استخدام آلکاراس و قطع همکاری با او مشخص شد/ آیا نساجی به سقوط فکر می‌کند؟

دلایل استخدام آلکاراس و قطع همکاری با او مشخص شد/ آیا نساجی به سقوط فکر می‌کند؟

سرپرست مدیرعاملی نساجی مازندران درمورد دلایل انتخاب ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: ایشان به خانه خودشان بازگشته است.

به گزارش سادس، حمید بایندوریان، سرپرست مدیرعاملی نساجی، در حاشیه مراسم معارفه ساکت الهامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه معارفه آقای الهامی بود چرا که طبق توافقی که با آقای آلکاراس داشتیم جدا شدند. فصل را با آقای رحمتی شروع کردیم و به هر حال ایشان زحمت زیادی کشیدند. شرایط جدول هم به نوعی پیش رفت که برای جدایی توافق کردیم. آقای آلکاراس هم ما از ایشان به نوعی استفاده کردیم که بتوانیم از علم روز فوتبال ایشان استفاده کنیم ولی شرایط جدول لیگ به سمتی رفت که یک تصمیم مدیریتی گرفتیم که با آقای الهامی مسیر را ادامه دهیم.

“به نظر شما انتخاب آلکاراس برای ۵ هفته گذشته ریسک نبود؟” بایندوریان در پاسخ به این سوال گفت: قبلا هم گفتیم که ایشان قابل احترام و با رزومه هستند. می‌دانستیم که می‌توانند به ما کمک کنند اما شرایط لیگ به سمتی رفت که نتوانیم با ایشان ادامه دهیم. مطمئنم که با تجربه‌ای که داشتند می‌توانستند به ما کمک کنند.

او درمورد نحوه قطع همکاری با این مربی گفت: هزینه قرارداد محرمانه است اما توافق انجام شد به طوری که هم برای ایشان و هم باشگاه شرایط خوب بود.

بایندوریان درباره وضعیت قرارداد الهامی عنوان کرد: قراردادشان برای نیم فصل است و به امید خدا برای پایان فصل قابل تمدید است و با هم ادامه می‌دهیم. ما هیچ شرطی نداریم و با شرایطی که ایشان تا پایان فصل خواهند داشت، ادامه خواهیم داد.

او درمورد شانس بقای نساجی در لیگ برتر گفت: اصلا این سوال خوبی نیست. امید که نه، مطمئن هستیم با توجه به شرایط و توانایی بازیکنان و آقای ساکت، ما در لیگ وضعیت‌مان خوب می‌شود و در حال حاضر به این موضوع (سقوط به لیگ یک) فکر نمی‌کنیم.

بایندوریان درمورد روند سریع انتخاب الهامی به عنوان جانشین آلکاراس گفت: آقای ساکت به خانه خودش بازگشته است. ما روی این موضوع با هم چانه نمی‌زنیم. آقای ساکت خیلی در مذاکره آسان هستند و آدم سختی نیستند. مطمئنم که موفق می‌شوند. دستیاران قدیمی آقایان اشکان نامداری، مارکو هستند و فعلا آقای مصطفی ساکت به تیم اضافه شده‌اند.

سرپرست مدیرعاملی نساجی درمورد نحوه جدایی الهامی در گذشته از نساجی گفت: درمورد گذشته اگر صحبت نکنیم بهتر است. 

او درمورد نقل و انتقالات تیم هم عنوان کرد: این نظر آقای ساکت است و ایشان باید درخواست بدهند و ما بررسی کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *