حسینی: زود جشن گرفتیم!

حسینی: زود جشن گرفتیم!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید استقلال خوزستان با استفاده از کیفیت بازیکن برزیلی‌اش موفق به پیروزی شد.

به گزارش سادس، آلومینیوم امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل استقلال خوزستان شکست خورد. مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: شکست خیلی تلخی بود.  بازی را خوب شروع کردیم. علی رغم زمین بد ورزشگاه غدیر که مساعد یک فوتبال خوب نیست، بازی در اختیار ما بود و خیلی خوب به گل رسیدیم. در نیمه دوم راحت بازی می‌کردیم که به گل دوم هم رسیدیم اما بازیکنانم زود جشن گرفتند.  

او افزود: درضربات ایستگاهی سخت‌گیری نداشتیم و حریف توانست از کیفیت بازیکن برزیلی استفاده و بازی را برگرداند. امیدوارم بازیکنانم درس گرفته باشند و زود بازی را تمام شده ندانند. به حریف تبریک می‌گویم اما حیف شد زیرا با برد می‌توانستیم جایگاه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید امروز تیم شما فرم خود را از دست داده بود خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان ما در این دیدار غافلگیر نشدیم و می‌دانستیم و بازیکنان جدید استقلال خوزستان را ارزیابی کرده بودیم اما همانطور که گفتم بازیکنان ما کمی زود فکر کردند که بازی تمام شده است. حریف از نقطه قوت خود که بلندی قد بازیکنانش در ضربات ایستگاهی بود توانستند استفاده کنند ضمن اینکه ما سخت‌گیری لازم را نداشتیم و باید درگیرانه‌تر بازی می‌کردیم و به این راحتی روی دو ایستگاهی گل دریافت نمی‌کردیم و نباید اجازه می‌دادیم حریف به این راحتی حمل توپ داشته باشد. ضمن اینکه احساس می‌کنم از بازی قبلیمان بازیکنانم کمی خسته بودند و از آنجا که نیرویمان هم کمی محدود است به چند بازیکن فشار وارد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب بازیکن خارجی درخواست داشته‌اید؟ گفت: ما به دنبال بازیکن خارجی نیستیم. ضمن اینکه هنوز در پنجره نقل و انتقالاتی مان با مشکل مواجه هستیم بازیکنان و تیم خوبی داریم و مطمئنم بازیکنانم از این بازی‌ها درس می‌گیرند و می‌توانیم روند پیش از این بازی را حفظ کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا با مدیریت باشگاه صحبتی درباره باز شدن پنجره داشته‌اید عنوان کرد: باید با خود مدیریت باشگاه صحبت شود و من اطلاعی ندارم. به هر حال وقتی اتفاقی می‌افتد مجموعه به دنبال رفع آن هستند اما درباره جزئیات باید خودشان پاسخگو باشند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *