نظرمحمدی: متاسفم برای کسانی که داماش را به این روز انداختند

نظرمحمدی: متاسفم برای کسانی که داماش را به این روز انداختند

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: متاسفم برای کسانی که داماش را به این روز انداختند و خلف وعده کردند.

علی نظرمحمدی پس از شکست داماش در هفته بیستم لیگ یک برابر استقلال آبی پوش ملاثانی، اظهارکرد: بازی جذاب و دیدنی بود. به بازیکنان با شرف داماش بابت تلاش تا دقیق ۹۶ تبریک می گویم. بازیکنانم پرتلاش نشان دادند و همان طور که در بازی هفته گذشته مقابل فجرسپاسی در دقیقه ۹۵ گل زدیم، امروز برعکس آن رقم خورد و علی رغم شایستگی که داشتیم شکست خوردیم. بازیکنانم به هیچ عنوان مستحق شکست نبودند و بازنده سربلند بودند.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: بازی هفته قبل و بازی امروز، نوید روزهای خوب برای داماش است. البته همه مشکلات ما را می دانند. ضمن این که از هواداران که از هفته گذشته تاکنون با انرژی مثبت شان حامی تیم بوده اند، قدردانی می کنم. فقط شرمنده آن ها هستم که امروز با دست خالی از زمین خارج شدیم. هواداران داماش حق شان بیشتر از اینهاست. امیدوارم این سهمیه را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: استقلال ملاثانی هم تیم بی بضاعتی است ک با غیرت خودشان توانسته اند کار کنند و بابت این برد به آن ها تبریک می‌گویم.

وی درباره پنجره بسته تیمش در حالی که تیم هایی دیگر با شرایط مشابه به داماش توانستند پنجره شان را باز کنند، عنوان کرد: فقط متاسفم برای کسانی که داماش را به این روز انداختند و خلف وعده کردند. ما مظلوم ترین تیم تاریخ فوتبال گیلان هستیم که هیچ کسی از ما حمایت نکرد.

نظرمحمدی در پایان نیز بیان کرد: همه مسئولان استان گیلان در تلاش هستند که شاهد حضور بانوان در استادیوم برای تماشای بازی های داماش باشیم اما از آن جا که زیرساخت آن مهیا نیست، مسئولان در تلاش برای فراهم کردن زیرساخت لازم هستند تا ورود بانوان به صورتی باشد که در شان آن ها باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *