صیدالی: فولاد غریب‌پرست است

صیدالی: فولاد غریب‌پرست است

سادس/خوزستان بازیکن تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی با بیان این که باشگاه فولاد غریب پرست است، گفت: فرق بازیکنان استقلال ملاثانی با فولاد باوجود این که امکانات نداریم شاید یک ماه تمرین کمتر باشد.

امید صیدالی پس از برد استقلال آبی پوش ملاثانی در هفته بیستم لیگ یک برابر داماش در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خدا را شکر که در روز بدمان بردیم. ادامه راه برای ملاثانی با این شرایط بسیار سخت است. رسیدگی به تیم ضعیف است و از حداقل امکانات هم برخوردار نیستیم. برای همه چیز می جنگیم و بیرون از زمین مشکلاتی داریم که شاید هیچ فوتبالیستی نتواند تحمل کند.

به گزارش سادس، او بیان کرد: امکانات ما صفر که هیچ، منفی است. امیدوارم مسئولان پیگیر حل مشکلات ما باشند تا حداقل شرایط اولیه برای کار کردن را داشته باشیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تیم سابق خود نیز عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ما چهار ایجنت در حال غالب کردن بازیکنان به تیم ها هستند. خیلی درد کشیده‌ام. باشگاه فولاد غریب پرست است. فرق بازیکنان استقلال ملاثانی با فولاد باوجود این که امکانات نداریم شاید یک ماه تمرین کمتر باشد. بیشتر بازیکنان تیم ما در فولاد بازی کرده اند اما آن ساختاری که باید برای بها به استعداد در آن جا باشد، وجود ندارد. در آن جا مدیریتی برای این کار نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *