هندبالی‌های اصفهان به نیمه راه رسیدند

هندبالی‌های اصفهان به نیمه راه رسیدند

سادس/اصفهان نمایندگان هندبال اصفهان در ایستگاه یازدهم لیگ برتر هندبال به مصاف تیم‌های اول و هشتم جدول خواهند رفت که بازیکن گیتی‌پسند از انگیزه بالای تیمش می‌گوید.

تیم هندبال گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر سپاهان همشهری در هفته قبل و انگیزه بالایی که دارد، امروز( دوشنبه، ۳۰ بهمن ماه) در کرمان برابر تیم صدرنشین مس خواهد رفت.

گیتیزن‌ها با هشت پیروزی، یک تساوی و یک شکست با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و درصورت غلبه‌بر مس کرمان، می‌توانند نتایج‌شان در بازی‌های فینال‌گونه اخیر را درخشان به اتمام برسانند.

رضا عزتی، بازیکن گیتی‌ها پیش از دیدار حساس تیمش، اظهار کرد: هفته قبل با تیم خوب سپاهان بازی داشتیم که در ثانیه‌های آخر توانستیم پیروز شویم. برای بازی مهم فردا با تیم مس آماده ارائه یک بازی خوب هستیم. مس تیم پرمهره و باتجربه‌ای است. حدود ۵ بازیکن اصلی تیم ملی را دارند.

به گزارش سادس، در صورت باخت یا تساوی تیم شاملی، گیتی‌پسند باز هم به رده دوم جدول باز خواهد گشت.

از سوی دیگر تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پیکان سبزوار در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان برگزار خواهد شد.

با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و همچنین یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان  کشور فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵ امتیاز در رده چهارم ایستاده است و پیکان با ۸ امتیاز هشتم است.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *