آغاز خواب ناآرام قلعه‌نویی با سیل هجمه‌ها/ زشت و زننده مثل لیگ‌برتر والیبال!

آغاز خواب ناآرام قلعه‌نویی با سیل هجمه‌ها/ زشت و زننده مثل لیگ‌برتر والیبال!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آن‌ها در این گزارش آمده است.

به گزارش سادس،  مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن عذرخواهی از مردم عنوان کرد که مجموعه تیم در جام ملت‌های آسیا همه تلاش خود را برای رسیدن به فینال انجام داد.

سردار آزمون بعد از شکست سه بر دو تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر و بازماندن از صعود به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار کرد: از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم‌ که نتوانستیم آنها رو خوشحال کنیم. در تمام طول جام آنها کنار ما بودند و از ما حمایت کردند.

بزن بزن در لیگ برتر والیبال + فیلم

دیدار دو تیم چادرملو اردکان و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر والیبال به جنجال و کتک‌کاری کشیده شد. هفته بیستم لیگ برتر والیبال چهارشنبه، هجدهم بهمن، با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران‌ (دو مسابقه)، اصفهان، گرگان، سیرجان و رفسنجان پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم‌های ایفاسرام اردکان و چادرملو اردکان به مصاف هم رفتند که در پایان پنج ست، ایفاسرام سه بر دو به پیروزی رسید.

درخشان: به اشتباهات کادر فنی و بی برنامه‌ بودن باختیم

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر قطر به خاطر بی برنامه بودن شکست خورد از راهیابی به فینال جام ملت‌های آسیا بازماند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با سادس، درباره شکست ایران برابر قطر و ناکامی در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار کرد: یک بار سیستم بازی بلند و قدیمی فوتبال ما جواب می‌دهد و آن هم مقابل ژاپن که در دفع توپ‌های بلند دچار مشکل بودند، کل بازی‌های جام را که نمی‌شود با همین سیستم پیش برد و پیروز شد. شما باید تفکر بازی و تاکتیک مناسب برای رسیدن به گل داشته باشید. اینکه از هرجایی توپ را بگیرید و زیر توپ بزنید، ۶ مهاجم هم در محوطه جریمه باشند، کاری از پیش نمی‌برید.

درخواست ۳۰ میلیونی از دارنده ۲ طلای پاراآسیایی برای شرکت در مسابقات انتخابی!

تنها برنده دو مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در بین دوندگان ایران گفت: با وجود این که در هانگژو بهترین عملکرد را در دوی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر نابینایان و کم بینایان داشتم اما نمی‌دانم چرا تحت حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک نیستم و حتی برای شرکت در مسابقات انتخابی باید ۳۰ میلیون هزینه‌ی ورودی پرداخت کنم.

مهرداد مرادی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: با وجود این که در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در دو ۱۰۰ و ۴۰۰ متر نابینایان و کم بینایان طلا گرفته‌ام اما هیچ حمایتی از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک نمی‌شوم و حتی به اردوی تیم ملی پارادوومیدانی که ۲۶بهمن تا ۱۰ اسفند در کیش برگزار می‌شود، دعوت نشدم.

مایلی‌کهن: تیم ملی خوب نبود/ زمان ما دکتر نبود اما الان لیدر و تماشاگر اعزام شدند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ملی در مجموع در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی نداشت.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با سادس، درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: دیگر فوتبال همین است. همین باخت‌ها و نتایج دور از انتظار باعث جذابیت فوتبال شده است. ممکن است در یک بازی یک تیم باید ۶ گل بخورد اما نمی‌خورد و در مقابل تیمی می‌تواند ۶ گل بزند و نمی‌زند. ما در مجموع در این مسابقات خوب نبودیم. در جایی که گروه ما گروه سختی نبود و صعود کردیم. بعد از دور گروهی مگر ندیدید جلوی سوریه چطور برنده شدیم و آمدیم بالا؟ مقابل تیمی مثل سوریه کارمان به پنالتی کشیده شد.

مربی خارجی جدید در تمرین پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس یک مربی خارجی جدید جذب کرده تا به عنوان دستیار در کنار اوسمار ویرا فعالیت کند.

بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، به درخواست او باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن یک مربی به عنوان دستیار انجام داد و در نهایت با رافائل به توافق رسید.

بازتاب شکست ایران برابر قطر در رسانه‌های عربی

شکست تلخ تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

تیم ملی فوتبال ایران در نیمه  نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر رفت. بیشتر پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که تیم ملی فوتبال ایران به ناکامی‌های پیاپی خود در جام ملت‌های آسیا پایان می‌دهد و با شکست دادن قطر به فینال راه پیدا خواهد کرد اما ایران در این بازی با وجود آنکه شروع بسیار خوبی داشت اما با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا باز هم وداعی تلخ با جام ملت‌ها داشته باشد.

محرومیت محمد موسوی توسط کمیته انضباطی والیبال

کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان یک جلسه از حضور در مسابقه تیم خود محروم شد.  

جلسه کمیته انضباطی در خصوص حواشی دیدار مورخ ۸ بهمن میان تیم‌های پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان حضور نمایندگان دو باشگاه و اعضای کمیته برگزار شد. ابتدا گزارش ناظر مسابقه که متضمن رفتار ناشایست برخی تماشاگران منتسب به تیم پاس گرگان و عدم ترک سالن مسابقه پس از اخراج توسط داور از سوی آقای سیدمحمد موسوی بازیکن تیم والیبال سیرجان بود، قرائت شد. پس از آن نمایندگان باشگاه‌ها برخی مطالب را بیان کردند.

شگفتی در جام ملت‌های آفریقا/ ساحل عاج بدون مربی فینالیست شد!

شب گذشته در دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا، ساحل عاج موفق شد با شکست کنگو فینالیست شود.

ساحل عاج که پس از شکست سنگین در آخرین دیدار مرحله گروهی سرمربی خود را اخراج کرد و مسئولان فوتبال این کشور اصلا تصور نمی‌کردند جواز صعود را کسب کنند، حالا فینالیست این رقابت‌ها شد. ساحل عاج با ۳ امتیاز و فقط یک پیروزی در دور گروهی راهی دور حذفی شد و شب گذشته با تک گل سباستین هالر، ستاره دورتموند، کنگو را مغلوب کرد و راهی فینال شد.

ایرانی بشنو!

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ عملکرد نسبتا خوبی داشت اما در حالی که امیدها برای شکستن طلسم چندین ساله و قهرمانی در قاره کهن بیش از هر زمان دیگری بود، پای «یوزها» لغزید و کار از دست رفت.

جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۳ در حالی آغاز شد که اکثر قریب به اتفاق کارشناسان، رسانه‌ها و حتی هواداران فوتبال در قاره کهن، ژاپن را بخت اول قهرمانی می‌دانستند و بعد از این تیم، کره‌جنوبی، ایران، عربستان و استرالیا قرار داشتند. روند مسابقات اما از همان مرحله گروهی به گونه‌ای پیش رفت که می‌شد پیش‌بینی کرد در این جام شاهد شگفتی‌هایی خواهیم بود؛ شکست ژاپن برابر عراق، تساوی لحظه آخری کره‌جنوبی برابر اردن و حتی امتیازهایی که تاجیکستان از حریفانش گرفت، موید این نکته بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *