ربیعی: بازیکنان‌مان کمی سنگین بودند/ دچار بدشانسی شده‌ایم

ربیعی: بازیکنان‌مان کمی سنگین بودند/ دچار بدشانسی شده‌ایم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید بدشانس بودند که چند مصدوم دادند و حالا باید به دنبال جایگزین آن‌ها باشند.

به گزارش سادس، محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل آکادمی کیا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: جا دارد تیم آکادمی کیا را تحسین کنم. به آقای مهدوی کیا و همه کسانی که این تیم را جمع و جور کردند خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها خوب ظاهر شدند. چند هفته پیش یکی از بازیکنان این تیم را می‌خواستیم و نگاه خوبی به این تیم داریم. به بچه‌های خودمان هم خسته نباشید می‌گویم. جام حذفی شرایط خودش را دارد. من این دوره‌ها را سپری کردم و می‌دانم کسانی که در لیگ‌های پایین‌تر هستند بسیار انگیزه دارند.

او ادامه داد: مشخصا این بازی برای ما یک قسمت خوب داشت. ما بازی دوستانه کمی داشتیم و معلوم بود بازیکنان‌مان کمی سنگین بودند. امیدوارم هرچه سریع‌تر به شرایط ایده آلمان نزدیک شویم. امیدوارم نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره مصدومان تیمش گفت: ما دچار بدشانسی‌هایی هم شده‌ایم. باید در فصل نقل و انتقالات پر رنگ‌تر عمل کنیم. ما نادر محمدی، آرش قادری و سبحان خاقانی را از دست دادیم. دو بازیکن‌مان هم سرباز شدند. از دیگر بازیکنان جدا شده هم تشکر می‌کنم. هم‌چنین بودجه مصوبی برای خرید بازیکن نداریم. مجبور شدیم سه بازیکن را هم همین‌طور بدون تعیین بودجه جذب کنیم و تلاش می‌کنیم در ادامه به دنبال پر کردن جای بازیکنان باشیم. ما باید تیم را تکمیل کنیم. از کلیه مسئولان تشکر می‌کنیم. سختی‌های زیادی داریم اما می‌دانیم با تعامل می‌توانیم از این گلوگاه مشکلات رد شویم.

او درباره جذب بازیکنان جدید برای تیمش عنوان کرد: ارشیا سرشوق از باشگاه سپاهان به ما اضافه شده است. یک بازیکن گرجستانی را هم جذب کردیم که پس از تست پزشکی قرارداد او بسته خواهد شد. درباره شیمبا هم باشگاه ما با وکیل و مدیر برنامه او تماس گرفت و آن‌ها هم اعلام کردند فسخ کرده است. طبق آخرین تماس با مدیران باشگاه این است که هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم. اگر مشکلی نباشد، استقبال می‌کنم. اولویت ما جذب بازیکن در خط دفاع است. امیدوارم بتوانیم در مدت زمان باقی مانده ترکیب خود را کامل کنیم.

ربیعی درباره عملکرد تیم ملی گفت: باید به کادرفنی تیم ملی خسته نباشید بگوییم. باید ذهنیت مثبتی نسبت به عملکرد این تیم داشته باشیم. شاید در زمان دیگر تحلیل فنی بیش‌تری بتوانیم انجام دهیم. شاید موفقیت دیگری با تیم ملی به دست آوریم.

او درباره عملکرد داوری در این دیدار عنوان کرد: به نظرم داوری هم خوب نبود. آقای مهدوی کیا هم گفت صحنه‌ای اتفاق نیفتاد. امیدوارم تجربه خوبی برای داور شده باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *