مهدوی‌کیا: تیم جوانی داریم و ذوب‌آهن باتجربه است

مهدوی‌کیا: تیم جوانی داریم و ذوب‌آهن باتجربه است

سرمربی تیم آکادمی کیا می‌گوید اشتباهات بازیکنان جوان تیمش باعث شد ذوب‌آهن از فرصت‌هایش استفاده کند و پیروز شود.

به گزارش سادس، هادی مهدوی‌کیا، سرمربی آکادمی کیا پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: نیمه اول نیمه خوبی داشتیم. در ابتدای بازی چند موقعیت داشتیم و خیلی خوب کار کردیم. ما برنامه‌ریزی داشتیم که با فشار زیاد روی حریف بازی کنیم و این نتیجه داد اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. بازیکنان جوان و کم تجربه هستند. ما در نیمه اول باید گل می‌زدیم.

او ادامه داد: ذوب‌آهن جزو بهترین‌ تیم‌های لیگ است و بازیکنان باکیفیتی دارند. در یک صحنه پنالتی دادیم و گل خوردیم. در نیمه دوم مثل نیمه اول کار نکردیم و باز هم موقعیت از دست دادیم. این موقعیت از دست دادن در بین بازیکنان جوان زیاد وجود دارد. من در دقایق آخر ترکیب را عوض کردم و دوست داشتم به همه بازی بدهم. این باعث شد گل‌های بعدی را بخوریم. آن‌ها باتجربه‌تر بودند و توانستند دو گل دیگر بزنند.

سرمربی آکادمی کیا درباره وضعیت تیمش در لیگ دسته دوم گفت: ما برنامه‌ریزی داریم. یکی دو سال است در رده بزرگسالان آمده‌ایم. سن بازیکنان ما کم هستند. این‌ها باید تجربه کسب کنند و بالاتر بیایند. ما به زمان هم احتیاج داریم. در سال‌های گذشته بازیکنان زیادی داشتیم که از بهترین‌ها بودند. دوست داشتیم تمام آن بازیکنان را امروز در ترکیب داشتیم. در اروپا، قطر و لیگ برتر بازیکنان زیادی داریم و اگر بودند به من کمک می‌کردند. با این حال بقیه بچه‌ها هم خوب بودند. این بازیکنان جوان هستند و باهوش‌تر باید کار کنند. امیدوارم در آینده بازیکنان بهتری بتوانیم پرورش دهیم.

او در پایان درباره وضعیت داوری عنوان کرد: به نظرم داور در دقیقه ۱۲ اشتباه کرد. صحنه تک به تکی داشتیم که داور باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد. اگر اخراج می‌کرد کار برای حریف سخت می‌شد. به هر حال کاری با داوری نداریم اما بهتر بود تصمیمات دیگری بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *