دلیل تراکتوری نشدن ایمن حسین چه بود؟

دلیل تراکتوری نشدن ایمن حسین چه بود؟

سادس/آذربایجان شرقی هافبک عراقی تراکتور علت عدم حضور مهاجم هموطنش در جمع تی‌تی‌ها را تشریح کرد.

صفا هادی، شب گذشته (دوشنبه) در گفت‌وگوی تلویزیونی با ویژه برنامه جام آسیا ۲۰۲۳ شبکه ورزش سیما، درباره باخت ۳ بر ۲ عراق مقابل اردن و حذف این تیم از گردونه رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: تیم‌ملی عراق در لحظات پایانی تمرکزش در فاز تدافعی را از دست داد و به همین دلیل گل دریافت کردیم و حذف شدیم.

او در پاسخ به این سوالی که پیش بینی‌اش از عملکرد عراق در جام ملت‌ها چه بود؟ گفت: عراق بازی‌ها را فوق‌العاده آغاز کرد، ولی در لحظات پایانی بازی برابر اردن ما همه چیز را از دست دادیم.

هادی درباره عدم حضورش در جام‌ملت های آسیا ۲۰۲۳ مطرح کرد: من در تراکتور کار خودم را انجام دادم و خوب ظاهر شدم و حتی انتظار داشتم سرمربی تیم‌ملی عراق من را هم دعوت کند. از بابت عدم حضور در این تورنمنت ناراحت هستم و امیدوارم دوباره به تیم‌ملی برگردم. مردم عراق بابت این نتیجه واقعا ناراحت هستند. تیم ما قوی بود و عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما به هر حال حذف شدیم.

هافبک عراقی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این بازی تماسی با بازیکنان تیم‌ملی عراق داشته است یا خیر؟ گفت: دیروز با بعضی از بازیکنان صحبت کردم ولی امروز بعد از بازی بازیکنان ناراحت‌ بودند و صحبت کردن با آن‌ها سخت بود.

او در رابطه با بحث حضور ایمن حسین در تراکتور در پنجره نقل‌وانتقالات پیش فصل گفت: قبل از شروع فصل با او صحبت کردم همه چیز خوب بود ولی او انتخاب کرد که به مراکش برود.

آیا برای حضور در تیم‌ملی از سمت فدراسیون یا سرمربی تیم‌ملی عراق تماسی گرفته شد یا نه؟ هادی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: فقط با مربی اسپانیایی‌مان صحبت کردم که قبل از بازی‌ها گفت کارهای تو را آماده می‌کنم، برای این اردو آماده‌ای و تو را به بازی‌های بعد دعوت خواهیم کرد؛ ولی به این بازی‌ها دعوت نشدم.

او در پاسخ به این سوال که علت عدم توافق ایمن حسین با تراکتور چه بود؟ تصریح کرد: تراکتور تمام کارهای لازم را برای حضور ایمن انجام داد ولی او انتخاب کرد که به مراکش برود.

به گزارش سادس، هافبک عراقی تی‌تی‌ها در رابطه با آخرین شرایط تیمش مطرح کرد: تراکتور در فصل جاری واقعاً خوب کار کرده و ما به نیمی از اهدافمان رسیده‌ایم. هدفمان این است که به رده‌های اول تا سوم جدول برسیم. همه چیز در تراکتور خوب است.

او در پاسخ به این سوال که مقصر باخت عراق مقابل اردن را چه کسی می‌داند؟ گفت: در حال‌حاضر خیلی از افراد از داوری صحبت می‌کنند. من دوست دارم بیشتر راجع به فوتبال صحبت کنم ولی مردم در عراق در مورد داوری حرف می‌زنند. امیدوارم که داور بازی بهترین عملکردش را به نمایش گذاشته باشد.

هادی در پاسخ به این پرسش که آیا درصورت حضور در بازی با اردن، می‌توانست به تیم‌ملی عراق کمک کند؟ بله، من خیلی دوست دارم به تیم کمک کنم و می‌توانستم کمک کنم، چون قلب من با کشورم عراق است.

آیا سرمربی عراق روی نیمکت این تیم ابقا می‌شود؟ او در پاسخ به این سوال گفت: فکر می‌کنم بماند به خاطر اینکه کارهای زیادی مانده که عراق با او انجام نداده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *