آینده از آنِ پرچمداران مقاومت است/ ارامنه به زندگی در جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند

یک نماینده ارمنی پارلمان سوریه با بیان این‌که ارامنه به حضور و زندگی در جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند،‌ تاکید کرد مقاومت باقی و پایبنده است و آینده از آن کسانی  است که پرچم مقاومت را در دست داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل سادس، «نورا أریسیان» نماینده پارلمان سوریه و پژوهشگر مسائل ارامنه اظهار داشت : ارامنه جهان به حضور ارامنه در ایران افتخار می‌کنند، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران مایه افتخار  است.

این نماینده ارمنی پارلمان سوریه که در حاشیه جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دمشق با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، افزود : جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جشن ملی و باعث افتخار است، وقتی چنین جشنی در قلب دمشق و با حضور این حجم انبوه از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود، نشان دهنده اهمیت آن است، شخصیت‌هایی که با تمایل شدید در این جشن حضور یافته تا این عید ملی را تبریک بگویند.

أریسیان خاطر نشان کرد : من معتقدم این مناسبت برای بسیاری از مردم وطن‌دوستی که تاریخ ایران را می‌شناسند و اهمیت آن را درک می‌کنند، اهمیت دارد.

وی افزود : غرب هر چه می‌خواهد بگوید، اما مقاومت باقی و پایبنده است، وطن‌دوستی ادامه دارد، معتقدم آینده از آن کسانی  است که پرچم مقاومت و دوستی وطن را در دست داشته باشند.

نماینده ارمنی پارلمان سوریه از طریق تریبون تسنیم تاکید کرد : اجازه دهید به عنوان یک سوری ارمنی مطلبی را بگویم، من هم به حضور مهم ارامنه در ایران  افتخار می‌کنم،‌مهاجران ارمنی و ارمنستان هم به این مسئله  افتخار می‌کنند، معتقدم که ایران در این زمینه  انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد به طوری که کلیساها، مدارس و روزنامه‌های ارمنی در ایران همچون تهران و اصفهان فعال هستند که همه ما به آن افتخار می‌کنیم، باز هم به شما تبریک می‌گویم./تسنیم

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *