استارت تیم ملی برای دیدار با هنگ کنگ/ تمرین اختصاصی فلاح در کنار ترابی و خلیل‌زاده

استارت تیم ملی برای دیدار با هنگ کنگ/ تمرین اختصاصی فلاح در کنار ترابی و خلیل‌زاده

تیم ملی فوتبال ایران اولین تمرین تاکتیکی خود را پس از پیروزی برابر فلسطین برگزار کرد.

به گزارش سادس، ملی‌پوشان فوتبال ایران که دیروز و پس از پیروزی برابر فلسطین در نخستین دیدارشان در جام ملتهای آسیا به تمرین ریکاوری پرداخته بودند، امروز (سه‌شنبه) در زمین چمن باشگاه الریان اولین تمرین تاکتیکی خود را برگزار کردند.

از نکات مهم تمرین امروز، تمرین اختصاصی و آرام سه بازیکن تیم ملی زیر نظر پزشکان بود؛ شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی و سامان فلاح که با آسیب دیدگی روبرو هستند، همراه سایرین تمرین نکردند.

در آغاز تمرین و هنگامی که ملی پوشان مشغول گرم کردن بدنهای خود بودند، مهدی ترابی کنار پزشکان تیم ملی روی نیمکت نشست و سپس به همراه آنها به گوشه‌ای از زمین رفت تا به صورت اختصاصی تمرین کند.

پیش از شروع تمرین حضور چندین خبرنگار شرق آسیایی در مرکز رسانه‌ای کمپ الریان توجه خبرنگاران ایرانی را جلب کرد اما مشخص شد که آنها خبرنگاران ویتنامی بودند که برای پوشش تمرین تیم ملی کشورشان که در نزدیکی تمرین ایران برگزار می‌شود به آن محل آمده‌اند و اهل کشور هنگ‌کنگ، حریف بعدی تیم ملی نیستند.

فضای تمرین امروز تیم ملی بسیار شاداب بود و ملی پوشان کاملا آماده به نظر می‌رسیدند.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین که برای حضور اهالی رسانه باز بود، بار دستورات تاکتیکی بر دوش تیموریان، طاهری و سایر دستیاران امیر قلعه‌نویی بود و سرمربی تیم ملی قدم زنان تمرین شاگردانش را تماشا می‌کرد.

آندرانیک تیموریان نیز علاوه بر ارایه دستورات تاکتیکی، با پوشیدن کاور پا به پای بازیکنان تمرین می‌کرد.

تیم ملی جمعه در دومین دیدارش در جام ملتها به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *