بازدید سرزده وزیر ورزش از اردوی تیم ملی بوکس

بازدید سرزده وزیر ورزش از اردوی تیم ملی بوکس

وزیر ورزش و جوانان به صورت سرزده از اردوی تیم ملی بوکس ایران بازدید کرد.

به گزارش سادس، کیومرث‌ هاشمی عصر امروز (سه‌شنبه – ۲۶ دی ۱۴۰۲)  با حضور سرزده در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب، از اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان بازدید کرد.

این بازدید از اردوی تیم ملی در حالی صورت گرفت که پیش از این خبری درباره حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی منتشر نشده بود و این دیدار کاملاً سر زده اتفاق افتاد. خبر بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی نیز حدوداً ۳۰ دقیقه قبل از حضور کیومرث هاشمی در سالن ناطق نوری ورزشگاه انقلاب منتشر شد.

سایت فدراسیون بوکس نوشت: کیومرث هاشمی در جمع اردونشینان تیم ملی بوکس ایران گفت: بوکس رشته‌ای سنگین، المپیکی و متفاوت از سایر رشته‌هاست. طبق صحبتی که با مربی کوبایی داشتم‌، تلاش او این است تا بوکس ایران را به کوبا نزدیک کند. او می‌خواهد تجارب خود را به شما انتقال دهد؛ ضمن اینکه مسائل روحی و روانی برایش بسیار مهم است.

او ادامه داد: شما ملی‌پوشان باید تمرکزتان روی تمرین باشد و گوش به فرمان سرمربی و کادر فنی باشید. از این تجربیات استفاده کنید و بوکسورهای باتجربه‌تر هم باید به کادر فنی کمک کنند.

وزیر ورزش تاکید کرد: قول می‌دهیم از فدراسیون و خانواده بوکس به خصوص در مسیر کسب سهمیه حمایت‌ کافی را داشته باشیم. امیدوارم سهمیه لازم را در مسابقات ایتالیا و تایلند کسب کنید. نکته مهم تلاش شماست و برایتان آرزوی موفقیت داریم. از رییس فدراسیون، همکارانش و کادر فنی تشکر می‌کنم.

سپس، روح الله حسینی، رئیس فدراسیون بوکس به تشریح برنامه‌های فدراسیون پرداخت و گفت: حضور وزیر ورزش در اردو انگیزه مجموعه ما را چند برابر کرد و باید از حمایت‌های همیشگی ایشان و مدیران‌ وزارتخانه تشکر کنم. تمام تلاش ما در این زمان، کسب سهمیه المپیک پاریس است تا در جمع رشته‌های حاضر ایران در المپیک باشیم.

سپس شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش به نمایندگی از ملی‌پوشان با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و روحیه‌بخش‌بودن این حضور از مقام عالی ورزش کشور خواستند تا توجه به رشته بوکس بیشتر شود. وزیر ورزش نیز در پاسخ به این قهرمان اعلام کرد که بوکس مورد حمایت است و توجه به آن بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *