با طارمی، آزمون و جهانبخش کره را می‌بریم

با طارمی، آزمون و جهانبخش کره را می‌بریم

بازیکن پیشین استقلال معتقد است قهرمانی در لیگ کار بسیار سختی است.

به گزارش سادس، محمد مومنی، بازیکن پیشین استقلال صبح درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و آن‌ها صدرنشین هستند. استقلال توانست بر مشکلات خودش در نیم فصل اول غلبه کند و باید بگویم نکونام زحمات زیادی در این تیم با کمک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کشیدند. صدرنشینی بزرگ‌ترین آورده نکونام برای استقلال و هوادارانش است و باید از زحمات او تشکر کرد.

او درباره این که ایا استقلال می‌تواند قهرمانی را در این فصل کسب کند؟ ادامه داد: قهرمانی کار بسیار سختی است. باید بازیکنانی که مد نظر سرمربی تیم است را مدیریت در نیم فصل جذب کند چون نیم فصل دوم بسیار سخت خواهد بود و تیم‌های دیگر آنالیز خوبی از این تیم داشته‌اند و نتیجه‌گیری سخت‌تر خواهد بود. استقلال اگر بتواند بازیکن جدید جذب کرده و انگیزه متفاوتی از خودش در زمین ارائه دهد، قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

مومنی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌های پیش رو افزود: سکان هدایت تیم ملی بر عهده یک مربی ایرانی است و این باعث خوشحالی خواهد بود زیرا احساسات و عواطف ایرانی‌ها را می‌شناسد. ما لژیونرهای بسیار خوبی داریم و مطمئنا با تفکرات قلعه‌نویی می‌توانیم به جایگاه مناسبی در این بازی‌ها دست پیدا کنیم. در مراحل حذفی تیم‌های قوی‌تر و با برنامه‌تری قرار دارند و باید از همین حالا برای حضور قدرتمندتر برنامه‌ریزی کنیم. یکی از سخت‌ترین بازی‌ها مقابل کره جنوبی خواهد بود. البته ما شناخت خوبی از این تیم داریم و با توجه به بازیکنان خوبی که در خدمت تیم ملی است مانند طارمی، آزمون و جهانبخش به نظرم می‌توانیم از این بازی عبور کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *