جایگزین سوری برای نیمار؟

جایگزین سوری برای نیمار؟

از عمر السومه به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی نیمار در الهلال یاد می‌شود.

به گزارش سادس و به نقل از سعودی‌اسپورت، الهلال در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی با نیمار قرارداد امضا کرد ولی او با بدشانسی مواجه شد؛ چرا که رباط صلیبی پاره کرد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

خط حمله الهلال در نبود نیمار عملکردی درخشان داشته است با این حال باشگاه عربستانی قصد دارد در زمستان جایگزینی موقت برای نیمار انتخاب کند. ترس از آسیب‌دیدگی میتروویچ در ادامه فصل باعث شده است تا الهلالی‌ها به دنبال جذب یک مهاجم نوک باشند. از گزینه‌های زیادی در هفته‌های اخیر سخن به میان آمده است و این بار یک نام عجیب ذکر شده و او کسی جز عمر السومه، مهاجم سوری سابق الاهلی، نیست.

عبدالکریم جاسم، کارشناس ورزشی از عمر السومه به عنوان گزینه‌ای شاخص برای خط حمله الهلال و جایگزین نیمار نام برد و از احتمال جذب این بازیکن خبر داد. او نوشت: الهلال با توجه به آسیب‌دیدگی احتمالی میتروویچ به خاطر فشردگی بازی‌ها باید یک بازیکن شماره ۹ را جذب کند و عمر السومه می‌تواند گزینه مناسبی برای این پست باشد.

السومه تجربه زیادی در لیگ عربستان دارد و سال‌ها با پیراهن الاهلی درخشید. او اکنون در لیگ ستارگان قطر و برای العربی بازی می‌کند.

بازگشت السومه به تیم ملی سوریه

روزنامه الکاس قطر مدعی شد که عمر السومه با وجود خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتبال سوریه در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت. فهرست تیم ملی فوتبال سوریه برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام شد و در آن خبری از عمر السومه نبود؛ چرا که او پیش از این از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود.

روزنامه الکاس قطر اعلام کرد که السومه در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت؛ چرا که او مشکلی برای بازگشت به تیم ملی ندارد و این باعث شده است تا هکتور کوپر سرمربی باتجربه تیم در آستانه دعوت دوباره این بازیکن باشد.

السومه در دو فصل اخیر برای العربی در لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و نمایش بسیار خوبی در این تیم داشته است. او نشان داده که همچنان در روزهای اوج به سر می‌برد. بازگشت السومه به تیم ملی فوتبال سوریه بهترین خبر برای هواداران این تیم خواهد بود و زوج او و عمر خربین به یکی از خطرناک‌ترین زوج‌ها در جام ملت‌ها تبدیل خواهد شد.

تیم ملی فوتبال سوریه در گروه دوم جام ملت‌ها با تیم‌های استرالیا، ازبکستان و هند همگروه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *