وزیر ورزش:‌ ساخت پروژه ورزشی جدید در استان‌ها در دستور کار نیست

وزیر ورزش:‌ ساخت پروژه ورزشی جدید در استان‌ها در دستور کار نیست

سادس/زنجان وزیر ورزش و جوانان گفت: ساخت پروژه جدید ورزشی در استان‌ها در دستور کار نیست بلکه دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار داده است.

 کیومرث هاشمی امروز (جمعه ۱۵ دی ماه) در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد شهرستان زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور است، عنوان کرد: در این راستا تکمیل سالن‌های روستایی مورد توجه جدی است .

وی با اشاره به استعداد بالای روستائیان در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش، ادامه داد: با توجه به اینکه استعدادهای روستانشینان با در اختیار داشتن امکانات شکوفا می شود به ساخت سالن‌های ورزشی در روستاها توجه جدی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه روستانشینان نیز باید از امکانات ورزشی برخوردار باشند، ادامه داد: در کنار اهتمام به شناسایی و پرورش استعدادها در روستاها تامین زیرساخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی با توضیح اینکه ساخت پروژه جدید ورزشی در استان‌ها در دستور کار نیست، تصریح کرد: تمام تلاش دولت بر این است با در اولویت قرار دادن پروژه‌های نیمه‌تمام آنها را به مرحله بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *