از لحاظ روانی به شدت افت کردیم

از لحاظ روانی به شدت افت کردیم

سادس/اصفهان مربی تیم والیبال بانوان مس گفت: پس از ست اول، از لحاظ روانی تیم ما به شدت افت کرد و نیروی تجربه بازیکنان سپاهان به ما غلبه کرد.

نیلوفر ابراهیمی، بازیکن اسبق تیم ملی والیبال بانوان و مربی مس رفسنجان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در حالی که در ست نخست نمایش خوبی داشتند، در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: ست اول شاهد بازی قشنگی بودیم که پایاپایی بود، اما متاسفانه با توجه به اینکه تیم جوانی و کم‌تجربه‌ای داشتیم این ست را از دست دادیم.

وی افزود: ست دو و سه از لحاظ روانی تیم ما به شدت افت کرد و نیروی تجربه بازیکنان سپاهان به ما غلبه کرد. امیدارم رفته رفته بازیکنانمان باتجربه‌تر شده و از این شکست‌ها تجربه بگیریم.

فریبا صادقی، سرمربی سپاهان نیز پس نهمین پیروزی متوالی تیمش در لیگ، تصریح کرد: در سومین مسابقه دور برگشت میزبان تیم مس رفسنجان بودیم که تیم جوان و باانگیزه‌ای است. آن‌ها تمام بازی‌ها را با چالش انجام داده، حتی اگر برد نداشته تا لحظه آخر در برابر تیم‌های خوب مقاومت کرده است.

او ادامه داد: در ست نخست امروز هم نمایش خوبی انجام داد، ولی با تعویض‌های خوبی که داشتیم ست اول را گرفتیم و در ادامه دو گیم بعدی را هم بردیم و خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *