بازدید وزیر ورزش از پروژه‌های ورزشی ابهر

بازدید وزیر ورزش از پروژه‌های ورزشی ابهر
عکس تزئینی است

سادس/زنجان وزیر ورزش و جوانان با حضور در ابهر از پروژه‌های ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان زنجان امروز (جمعه ۱۵ دی ماه) کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از استخر شنای سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر صائین‌قلعه بازدید کرد.

این پروژه از سال ۸۹ با اعتبارات ملی توسط وزارت ورزش و جوانان کلنگ‌زنی شده و بعد از گذشت چندین سال و با پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با تخصیص مجموع اعتباری ۲۲۰ میلیارد ریال با حضور مقام عالی وزارت در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

بازدید از پروژه ورزشگاه سه هزار نفری ابهر یکی دیگر از برنامه‌های هاشمی در این سفر بود. پروژه‌ای که یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های شهرستان به شمار می‌رود و تکمیل این پروژه یکی از مطالبات اولویت‌دار مردم ابهر به ویژه ورزشکاران است.

عملیات اجرایی ورزشگاه ۳ هزار نفری شهرستان ابهر در سال ۸۴ آغاز شده ولی متأسفانه با گذشت ۱۷ سال هنوز هم به پایان نرسیده است. این پروژه در این سال‌ها به پیمانکاران متفاوتی واگذار شده است ولی هیچ‌کدام نتوانسته‌اند آن را به بهره‌برداری برسانند که همین امر سبب شده است این پروژه با گذشت ۱۷ سال، فقط حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

در حاشیه این بازدید فرماندار ابهر با بیان اینکه سالیان سال است که این پروژه نیمه‌تمام باقی مانده است، عنوان کرد: تکمیل این پروژه مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان است.

احمد ذوالقدر با توضیح اینکه این پروژه در شمال شهر ابهر قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه این ورزشگاه ۱۷ سال است تیمه‌تمام مانده مردم از این موضوع گله‌مند هستند.

بازدید از استخر هیدج نیز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان بود. استخری که در سال ۱۳۸۷ در جریان سفر رئیس‌جمهور وقت کلنگ‌زنی شد اما با گذشت ۱۵ سال کماکان ناتمام است که طبق آخرین برآوردها این پروژه نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه  بازدید از استخر صائین‌قلعه شهرستان ابهر با تاکید بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری از این استخر، گفت: این استخر در آستانه بهره‌برداری است و پیمانکار باید شرایط آن را فراهم کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *