وزیر ورزش و جوانان: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی از مطالبات به حق مردم است

وزیر ورزش و جوانان: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی از مطالبات به حق مردم است

سادس/زنجان  وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مطالبات به حق مردم است که تحقق آن موجب رضایت‌مندی مردم می‌شود.

کیومرث هاشمی امروز (جمعه ۱۵ دی‌ماه) در حاشیه بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صایین‌قلعه ابهر با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم افزایش رضایت مردمی است، عنوان کرد: برای تحقق این امر مهم نیز، تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌بندی شده و تکمیل آنها بر حسب همین اولویت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: افتتاح ناقص پروژه‌ها در گذشته سبب بدبینی مردم شده است.

هاشمی در بازدید از روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده شهر هیدج که از افتتاح‌های ناقص دولت قبل است نیز گفت: از پیمانکار خواسته‌ایم در تکمیل پروژه اهتمام جدی داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با توضیح اینکه اعتبار این پروژه به میزان ۹۰ میلیارد ریال تامین خواهد شد و پیمانکار باید به روند اجرای این پروژه سرعت دهد، ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که برخی از آنها سال‌ها است بلاتکلیف مانده‌اند از مطالبات به حق مردم بوده که باید در راستای تحقق این مطالبه عزم جدی داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *