سرمربی هندبال: نباید بین رشته‌ها تفاوت بگذارند/ کره حریف سختی است

سرمربی هندبال: نباید بین رشته‌ها تفاوت بگذارند/ کره حریف سختی است

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در مورد وضعیت تیمش پیش از مسابقات قهرمانی آسیا صحبت کرد.

به گزارش سادس، مجید رحیمی‌زاده در آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: اردوی آخر است که در ایران برگزار می‌کنیم. رایزنی شده که قبل از مسابقات آسیایی چند اردوی تدارکاتی داشته باشیم. اکنون بازیکنان به ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی رسیده‌اند و امیدواریم در مسابقات تدارکاتی پیش رو آماده‌تر شویم و راهی مسابقات آسیایی شویم.

وی در ادامه در خصوص آسیب اورعی گفت: هندبال پربرخورد است و آسیب هم وجود دارد. محمدرضا در عمان آسیب دید و اکنون هم تحت درمان است. فکر نمی‌کنم آسیبش جدی باشد و نتواند برطرف شود. یک اردوی بین‌المللی داریم اما هنوز مشخص نیست که کجا باشد و لزوما روسیه نیست. امیدوارم که اورعی هم بتواند به اردو برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: بعد از چند سال از سعید برخورداری دعوت کردیم. سطح لیگ اسپانیا بالا است و او جزو چهار نفر برتر دروازه‌بان های لالیگا است. دروازه‌بانان خوبی داریم و امیدواریم همه کمک کنند.

رحیمی زاده گفت: پویا نوروزی نژاد هم بازیکن خوبی است و در آلمان است. به امید خدا قرار است در بازی تدارکاتی بعدی به تیم ملی بپیوندد. 

او در خصوص حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمام گروه‌ها سخت است. در همه گروه‌ها دو یا سه تیم خوب وجود دارد. این مسابقات انتخابی جهان است و چون سهمیه آسیا چهار شده است کار سخت تر است. کره حریف سختی است و قبل از بازی با کره، باید با چین و نیوزلند بازی کنیم. همیشه بازی‌های نزدیکی با کره داشتیم. اگر روز خوبی باشد و به کمک خدا می‌توانیم موفق باشیم و سرگروه بالا برویم. 

وی در خصوص بحث روز ورزش ایران و تبعیض پاداش‌های فوتبالیست‌ها گفت: من کاری ندارم که چه رشته‌های ورزشی موفق می‌شوند. اگر قرار است قانونی در سطح کلان وجود داشته باشد ( برای رفتن به مرحله بالا) باید یکسان باشد. ارج و قرب هر تیم و کادر بر هیچ کسی پنهان نیست. نباید بین رشته‌ها تفاوت بگذاریم و اگر قانونی است برای همه رشته ها باشد. باید در مورد قانون بازنگری شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *