لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی در دستور کار قوه قضائیه

سادس/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه معاونت حقوقی قوه قضائیه لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی و باغات را در دستور کار قرار داده است، گفت: استانهای شمالی  باید جدای از سایر استانهای کشور دیده شود.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری شامگاه سه شنبه ۵ دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در سالن همایش بیمارستان تامین اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه هر مسئولی در هر جایگاهی که دارد باید به درستی به وظایف خود عمل کند، اظهار کرد: تمام اقدامات درست ما مدیران می تواند رفاه و آسایش دیگران را فراهم کند.
وی ضمن نکوهش دریافت رشوه و اختلاس از سوی برخی افراد که برای خدمت به مردم آمده اند بیان کرد: رشوه و اختلاس عامل بدبختی مردم است بنابراین هیچ گاه نباید در معرض معامله های بی ارزش قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری مازندران تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز را از موارد فساد در استان مازندران ذکر کرد و گفت: یک ملکی که در خارج از بافت ساخته شده یک شبه اتفاق نیفتاده است بلکه طی ماه‌ها و سال‌ها بوده است؛ بنابراین باید از ابتدا جلوی آن گرفته می شد.
اکبری از عملکرد برخی مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی گلایه کرد و افزود: اگر از ابتدا جلوی ساخت و ساز غیر مجاز گرفته می شد منجر به قلع و قمع و تخریب نمی شد.
وی تصریح کرد: معاونت حقوقی قوه قضائیه لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی و باغات را در دستور کار قرار داده و تاکید شده است که استانهای شمالی  را جدای از همه کشور ببینند.
رئیس کل دادگستری مازندران خاطر نشان کرد: نمایندگان سه استان شمالی نیاز است دعوت شوند تا در زمان تهیه  پیش نویس لایحه نظرات استان را ارائه دهند تا هرگونه ابهامات برطرف شود.
اکبری در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند قانون انتخابات را رعایت کنند و بر له یا علیه کاندیدایی موضع گیری نکنند و همه تلاششان را بر افزایش مشارکت بگذارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *