لزوم ارائه گزارش بهشت زهرا و عملکرد سه دوره مدیریت شهری به شورای شهر از سوی شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش بهشت زهرا از سوی شهرداری تهران تأکید کرد.

به گزارش سادس، مهدی اقراریان در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: مجبوریم تذکر دهیم چون وقتی مکاتبه ای با شهرداری صورت می گیرد، متأسفانه در پیچ و خم مسائل مختلف موضوع به دست ما نمی رسد. گزارشی از بهشت زهرا(س) خواسته ایم و مدیرعامل اعلام کرده که مدتهاست این گزارش در دفتر شهردار باقی مانده است.

وی افزود: در منشور حقوق شهروندی سال ۱۳۹۴ و مکاتبه رئیس شورا با شهرداری تهران و ابلاغ مصوبه مذکور توسط شهردار وقت در سال ۹۵، از شهردار تهران می خواهیم گزارش اقدامات را به تفکیک دوره چهارم، پنجم و ششم مدیریت شهری طی ۱۰ روز تهیه و به شورا ارسال کند.

وی با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی یکی از اقداماتی بوده که شورا تصویب کرده است، تاکید کرد: استیفای حقوق شهروندان، قانون هوای پاک، ایجاد معابر عاری از پسماند و بدون آلودگی زیست محیطی، ایجاد عایق های صوتی در پل ها، بهره مندی شهروندان از خدمات الکترونیک امن و وسایل حمل و نقل عمومی از جمله این حقوق شهروندی است و باید رفتار عادلانه رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجلاسیه حقوق شهروندی را در پیش داریم انتظار داریم شهرداری گزارش را تحویل دهد تا بتوانیم این گزارش را بازتاب دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *