چمران: کشتی که بالا بیاید همه رشته‌ها بالا می‌آیند

چمران: کشتی که بالا بیاید همه رشته‌ها بالا می‌آیند

رییس شورای شهر تهران با تمجید از افتخارآفرینی‌های کشتی ایران در میادین جهانی و المپیک، گفت: اگر کشتی ما بالاتر بیاید همه رشته ها بالا می‌آیند.

به گزارش سادس، مهدی چمران در مراسم افتتاح دومین پایگاه قهرمانی کشتی در استان تهران در منطقه شادآباد، گفت: وقتی وارد سالن شدم و دیدم که این سالن به زیبایی برای نوجوانان و جوانان ما آراسته شده خوشحال شدم و حقیقتا یاد شهدای غزه و نوجوانان و جوانان آن‌ها افتادم که تحت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند و هر لحظه تعداد زیادی از آن‌ها شهید می‌شوند. از خدا می‌خواهم بساط این حکومت ظلم را از همه دنیا برچیند.

وی افزود: از شهردای تهران، سازمان ورزش شهرداری و بیش از همه از دوست عزیزم آقای دبیر به دلیل افتتاح این پایگاه قهرمانی برای کشتی تهران تشکر می‌کنم. چند دوره در شورای شهر تهران با هم کار کردیم و او علاقه خودش را به کشتی، ورزش و کار نشان داد و خاطره خوبی را در شورای شهر از خودش بر جاگذاشت.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در این چند سال دیده‌اید که کشتی ما در همه رده‌ها توانسته جایگاه بالایی را کسب کند و قطعا با افزایش سالن‌های کشتی در تهران، شاهد ادامه این افتخارآفرینی‌ها خواهیم بود. ما همیشه به کشتی مان افتخار کرده‌ایم، به تختی و زند و دیگر بزرگان کشتی افتخار کردیم و بالیدیم. هر چقدر که به کشتی برسیم قطعا در سایر رشته ها هم موفقیت ها بیشتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم از دل همین محله با ساخت این سالن شاهد ظهور قهرمانان بزرگی در میادین بین المللی برای کشتی ایران باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *