خواسته ستاره سیتی: بیشتر به ما احترام بگذارید

خواسته ستاره سیتی: بیشتر به ما احترام بگذارید

مهاجم منچسترسیتی عقیده دارد شایسته احترام و توجه بیشتری از سوی رسانه‌ها و منتقدان است.

به گزارش سادس و به نقل از بی‌ساکر، فیل فودن، مهاجم منچسترسیتی که تاکنون ۱۴ جام را با این باشگاه کسب کرده معتقد است که به اندازه کافی برای دستاوردهایش به او احترام گذاشته نمی‌شود. 

منچسترسیتی پس از پیروزی ۴ بر صفر مقابل فلومیننزه در جده، برای اولین‌بار قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها  شد تا سال ۲۰۲۳ را با پنج جام به پایان برساند. پیروزی آن‌ها سلطه باشگاه‌های اروپایی بر این رقابت‌ها را از سال ۲۰۱۲ ادامه داد. 

با این حال، برخی از بازیکنان سیتی مانند فیل فودن احساس می‌کنند که دستاوردها و تلاش‌های آن‌ها در بازی‌های اخیر به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است. این بازیکن ۲۳ ساله در صحبت‌هایی گفت: من واقعاً فکر می‌کنم احترامی که باید به ما گذاشته نمی‌شود. کاری که ما امسال انجام دادیم، بسیار سخت و دشوار بود. هر سه روز یک بار بازی کردن و برنده شدن آسان نیست. 

این مهاجم انگلیسی تاکنون با منچسترسیتی، پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرکاپ اروپا، دو جام حذفی و چهار جام اتحادیه را به دست آورده است. 

او در پایان گفت: اولین باری بود که توانستیم قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست بیاوریم و باید مطمئن شویم که این آخرین بار نخواهد بود. باید به روند رو به رشدمان در بازی‌های آینده ادامه دهیم و بتوانیم در سال جدید نیز شرایط خوبی داشته باشیم و قهرمانی‌های بیش‌تری کسب کنیم. امیدوارم این قهرمانی روحیه تیم را برای مسابقات حساس پیش‌رو بالا برده باشد.

منچسترسیتی در نهایت توانست در دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها برابر فلومیننزه برزیل با  نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و برای نخستین‌بار در تاریخ قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد.

پپ گواردیولا با قهرمان‌ کردن منچسترسیتی در جام جهانی باشگاه‌ها رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند و به پرافتخارترین مربی تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد. او به تنها مربی در تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد که توانسته است چهار بار عنوان قهرمانی را در جام جهانی باشگاه‌ها به دست آورد. پیش از این کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا هر دو با سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رکورددار بودند که سرمربی اسپانیایی سیتی توانست با پیروزی برابر فلومیننزه چهارمین قهرمانی خود را هم به ثبت برساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *